רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 באוקטובר 2016

האמת על מסמך ה'הבנות' בין לייזי וילשנסקי ולוי הבלין לגיוס בחורי חב"ד מתחיל להחשף!!! מכתב גלוי לאחד מגדול העסקנים ביהדות החרדית!

מאת חרדי כאוב

לכבוד ידידי משכבר הימים וידיד המשפחה
עוסק בצרכי ציבור 
ר'....

אחרי דרישת שלומו הטוב 
לו ולכל משפחתו העניפה וברכת גמח"ט.

ידידי כותב הנני זאת כתגובה לשיחה שהיתה לנו בשבועות האחרונים בקשר לגזירת גיוס בחורי חב"ד.

הדברים שאמרתם בפניי במשך שעה ארוכה היו קשים וגם אתם הודיתם שמדובר בפלונטר שלא היה כמותו מקום המדינה והוא נוגע ברגישות של החברה הישראלית עם החברה החרדית ולמרות כל זאת מצאת קנ טעמים לא לטהר את השרץ, שהודית שהוא שרץ איום ונורא, אלא רק להסיר אחריות מאגו"י ודגה"ת מהסכם אומלל זה.

אכתוב לו קודם סיכום דבריו ואח"כ אבוא להסבירו עד כמה הענין חמור ודורש מיד טיפול יסודי בדבר שהוא פצצה שכבר התחילה לפעול:

4 פרטים  אמרתם לי בדבריכם על הסכם גיוס בחורי חב"ד של הבלין-וילשנסקי [ואגב ממך הבנתי שמדובר בלייזי וילשנסקי ולוי הבלין ולא יוסף וילשנסקי ומשה הבלין. שניהם הדור השני הצעיר ולא ההורים שרק נתנו את ברכתם הכללית שזה דבר מאד משמעותי לומר שנושא כל כך רגיש מטופל בידי שני נערים ריקים!]

1. הסברתם לי שזה ממש לא היה "הסכם", אלא רק "הבנות" [איך אמר בשעתו שמיר: עם מפאי יכלו לסגור דיל של 'הבנות' כי היה מדובר ב'מבינים' אך עם הבאסטות של הליכודניקים רק שטר עדים ערבים ומשכון. וכאן לאדבון לב מדובר רק ב'הבנות'!!!].
2. מעורים בזה כבר שלש שנים ראשי משרד הביטחון ועד לדרגים גבוהים ביותר ששמים עין על "הבנות אלו" [שים לב ידידי! ראשי ובכירי המדינה מעוננינים בזה ורואים בזה הצלחה שלהם! מה נאמר ומה נדבר! ומי מתעסק בזה? שני נערים???].
3. אחד מרמי הדרג בצבא כינה "הבנות" אלו כ"היסטורי" שלא היה מקום המדינה!
4. צפת וקרית גת קיבלו בעד זה סכומי עתק שלא היו מאז קום המדינה למוסד חרדי!!! [ישמע אוזניך ותצילנה אוזניך מה שפיך מדבר!!!!!!].

ר'.... אתם מבינים מה אמרתם? הודיתם שחור על גבי לבן כי מדובר באירוע שמגיע לטופ שבטופ!!!!!! ואתם יודעים מכל זאת כבר שנה ו...! לא רק שותקים!!!! אלא חושבים שזה ישתיק את הציבור החרדי לשנתיים לפחות כשיראו שהמתגייסים רק מחב"ד ולא משלנו!

ר'.... ר' מנחם פרוש היה חוזר תמיד על משפט שאמר המדינאי צרצ'יל המנוח: פוליטיקאי אסור שיהיה לו יותר מאחוז אחד אמת. אחרת הוא ייכשל כאיש רוח, אך אם אין לו את האחוז הזה הוא סכנה לאנושות!

ר'.... את האחוז היחיד שעוד נותר בנו אגו"י ודגה"ת אנו עומדים לאבד????

מצד אחד אמרת זה חמור ברמה בינלאומית, יש בזה סכנה לכלל הציבור החרדי ובכלל לכל המירקם הרגיש שברגיש הזה הנקרא גיוס בני הישיבות. התפוח אדמה הלוהט שעדיין לא התקררר ולא יתקרר! מצד שני ניסיתי להתגונן: הם פנו אלי. אני לא יזמתי זאת. הצבא היה בקשר ישיר איתם כמה שנים ולקראת סוף זה גם עבר דרכי

אתה עצמך הודית לי בפה מלא כי הרב קויפמן מועד הישיבות התחנן בפניך שזה סכנה איומה והצבא מבין שיש הסכמה כללית אלא שכרגע 'רק חבד'. ואתה עושה עצמך כתם???

על שאלתי האם מאן דהו מחברי מועצת גדולי התורה מודע לכך שאגודה ודגל תמכו בעקיפין ב'הבנות' עם שני הילדים לייזי וילשנסקי ולוי הבלין, ענית בחצי פה:  'הבעלזער התעניין בזה'. 

כן???? כך מודיעים דברים למועצת???? איפה הרב שטיינמן? איפה חברי הכנסת של דגל? איפה כולם???? אתה מבין שהראשון שיקבל זאת בפרצוף יהיה הצאנזער ואחריו הבעלזער!!! 

ועכשיו בו ננסה לעשות סדר מי זה לייזי וילשנסקי שאתה אומר עליו 'הוא בחורציק הגון' ומתכווין רק טוב ובחדא מחתא בלי למצמץ אמרת: וטיפש לא קטן שהמוסדות שלהם נמצאים בלחץ כספי מטורף. והולכים לזרוק אותם מהבנין והם חייבים קע'ש מזומן כמה עשרות מליונים!

אתה מבין? לוקחים פישר ילדון טיפש שלחוץ בכסף וסוגרים איתו 'הבנות' על דבר שהוא יסוד היסודות האטום של החברה הישראלית???? נתת את מזוודת ראשי הנפץ לילד מפגר??????? ואתה עוד אומר: זה לא אוגד"י ולא דגה"ת!

 וכשהעמדתי אותך לקיר זרקת את משפט המחץ שאומר הכל: כרגע זה הציל אותנו לשנה שנתיים מה יהיה הלאה? אלוקים גדול.

הודית בפה מלא ההבנות הללו יהרגו אותנו! ועד אז? מה יהיה? בינתיים נזרוק את חבד לפח הזבל, ואנו נינצל שהמחבלים יראו שלא קורה כלום וכך יהיה קצת שקט תעשייתי, ומה יהיה עוד שנתיים כאשר לא רק אלפי בחורי חב"ד יהיו בצבא והבתים שלהם יהפכו להיות לייטים, מה יקרה כשלפיד יהיה ראש הממשלה ו'ההבנות' האלו ימשיכו לעבוד הלאה ויגיע אליך בזעקה הרב קויפמן שהצאנזאר קרא לו לשיחה דחופה ואיים עליו והבעלזער נלחץ והנה הנה כל מיני ישיבות ליטווישע מהפריפריות מתחילים לקבל צווים והנה הנה רוב הספרדים במצוקה קשה.

מה יהיה אז?

הבן שלך יטפל בזה????

ר'... כרגע אני שומר על כבודך. אתה בשר מבשרי ואתה בעל קבלות יקרות בהצלת היהדות החרדית. אך דע לך שהמציאות תתפח על דמיוניתיך. מי שמקריב אחרים רק כדי להציל את כבודו לשנה שנתיים יענש! יענש בגדול!

אני לא פונה למצפון העסקני שלך. ראיתי על פניך את הכאב את המבוכה את הצער.

אתה יודע בדיוק מי זה לייזי וילשנסקי וכמה משה הבלין הוא נוכל שרימה ושיקר את אגודת ישראל פעם אחר פעם! אתה חושב שעל ידו תינצל היהדות החרידת???? תמורת סכום כסף נוסף הם גם יבגדו בך!

זכור מה שהרב כהנמן היה אומר תמיד: מי שחושב שיזרקו את החלשים מהישיבה הישיבה תהפוך לטובה, אינו מבין שהטובים יהפכו להיות חלשים!!!!

זה היה המשפט שלו! אתה חושב שזרקת את חב"ד שאין בה אפס מנהיגות לזבל תמורת כסף (אוקיי אקבל את גירסתך, לא אתה זרקת את חבד רק ראית ילדון נוסע עם משאית נפץ ליד גן ילדים ולא עצרת אותו!). תבין זה יבוא אליך! זה כבר נכנס לציבור שלנו ובענק!

עד כאן מה ששייך לעניניו

ואליך ר' חיים אני שוב פונה: אל תפסיק! העסקונה שוקלת כל דבריך בפלס!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.