רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 27 באוקטובר 2016

כאלף משתתפים ב'יום החויה' של 'חזקו'





לפני למעלה מחודש בעוד כולם עסוקים בהכנות לקראת ימי הדין, החלו ב'חזקו' להתכונן לקראת פעילות ראש השנה וסוכות העניפה כמידי חג בחג, הפעילות כללה שליחת ערכת חג יוקרתית ומכובדת לכל משפחה ממאות משפחות 'חזקו' בכל רחבי הארץ ובמרכזה לוח שנה מיוחד שהופק בידי האומן יואל וקסברגר המרכז את ימי הזכרו של כלל ילדי וילדות חזקו.

בהיערכות הלוגיסטית הענפה של שליחת הערכות לכל רחבי הארץ נטלו חלק עשרות עובדים ומתנדבים, ואכן ממש בימים שלפני החג יכלו בארגון לברך על המוגמר בידיעה שכל הערכות הגיעו ליעדם בכל רחבי הארץ, ולא נותרה משפחה ללא ערכה.
ביום ד' דחוה"מ התאספו כלל המשפחות מכל רחבי הארץ ל'יום החויה' ב'מתחם של 3 דונם בסמינר אור החיים", בו נהנו הילדים והמשפחות משלל אטרקציות ופעילויות לכל הגילאים.
לאחר מספר שעות של הנאה הגיעו למקום האורגניסט הידוע דודי פלדמן שהרקיד את הקהל יחד עם הבעל המנגן ה"ה דויד טויב שהנעימו במשך שעה ארוכה משירי החג והמועד.
בסיום הפעילות במקום יצאו יחד כלל האבות והבנים ללימוד בהיכל המרכזי של בית המדרש במקום כשקול התורה נשמע ברמה, מה נהדר היה המחזה המרגש והמרומם לראות את כולם שקועים בלימוד עם ישראל על כל גווניו ועדותיו, בנים ואבות בכל הגילאים עמלים בתורה ומקיימים "לא ניתנו מועדים לישראל אלא כדי שיעסקו בהם בתורה" מתוך חדוותא ואורה, כשלילדים מחולקים בהזדמנות זו דברי מתיקה.
עם סיום הלימוד הגיע למקום הקלידן ר' מאיר אדלר ואיתו-עמו בעל המנגן ר'יענקי דסקלבהופעה מרגשת – עם ילדי הפלא דודי פולק ודודי פוקס ופצחו ב'שמחת החג' בשירה וריקודים סוחפים שנמשכו שעה ארוכה, במעגלים-מעגלים ובשיאו של האירוע התיישבו מאות הילדים על רצפת ההיכל בעוד הרב קלוגר התיישב במרכז המעגל ושרו ברגש ובדבקות שירי אמונה ובטחון שהעלו בעיני הצופים דמעות התרגשות ותפילה לה' שמעתה יישמע במעונם רק קולות אלו של שירות ותשבחות.
בזמן זה נערכה לנשים ולבנות הפעלה מיוחדת וחוויתית באולם הסמוך, שם גם צפו בשידור חי ממעמד שמחת החג שנערך לאבות ולבנים.
ואכן התגובות הנלהבות העידו על ההנאה והתועלת הרבה למשפחות המשתתפות כשכולם כאחד מציינים את תודתם והוקרתם למארגנים ובפרט לעומדים בראש מקים הארגון הרב אברהם קלוגר שליט"א וב"ב אשר יגעים ללא לאות למען רווחת המשפחות, וכן למנצחים על המלאכה ה"ה המזכיר הנמרץ הרב חיים ישראל כץ הי"ו אשר עמל במהלך כל השנה במסירות למען רווחת המשפחות,ואיש החסד הרב אפי פלדמן הי"ו אשר משקיע כל מרצו ויכלתו למען הארגון בכל עת, והביעו את ברכתם שיעמדו זכויות אלו לימינם להתברך בכל משאלות ליבם לטובה

לגלריה כנסו כאן:























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.