רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 19 באוקטובר 2016

הריקודים בשמחת בית השואבה ובכי מהגיוס

מאת חב"דניק

לכל קוראי אתר בעולמם של חרדים של היהודי המוסר נפש לומר אמת אמת אמת!

אני עכשיו לא תאמינו כותב זאת בסוף הריקודים של שמחת בית השואה בקינגסטון. איזו קדושה איזו עוצמה. ממש אתה רואה הרבי חי ונותן לתמימים הצדיקים האלה כוחות כוחות. איך הם רוקדים כמה תמימות. לשמוע עכשיו ברקע את הניגון החדש של אבי פיאמנטה הצדיק הזה. ממש קדושה ושמחה עצומה. אבל אני בלב שלי בוכה. ממש בוכה.

איך רוצים עוד כמה שנים לעקור את התמימות הזו.

זה הולך להיגווע אם התוכנית הזו של הגיוס זה כבר כולם מדברים. הרבה מאד הורים כל הזמן מדברים בחדר אוכל של הארגון אש"ל שמוסר הנפש לתת אוכל טוב וכל הארגון, אבל ההורים בפרט כואב הלב. אנו יודעים  מה זה נסיונות החיים, היינו בעבר אצל המשפיעים שהסבירו כמה חשוב שבזמן הישיבה הכל יהיה אש וחזק וכאן ממש רוצים לא יודע לפגוע.

אני ממש כשרקדתי כשניגנו מקודם בארבע בבוקר את הניגון זה באידיש ואני יתרגם הניגון הוא שהרבי יהיה בריא וכל האויבים יתפוצצו. זה כאילו אומר שהאויבים של הרבי רוצים לראות אותו שלא מצליח ואנו שרים שהרבי יהיה בריא וכל האויבים שיתפוצצו מקנאה וכד'. ובראש שלי בריקוד כשראיתי איך הבחורים רוקדים בארבע בבוקר אמרתי בלב שלי אני לא יודע אם מותר אבל זה מה שחשבתי שהרבי יהיה בריא והרב וילשנסקי יתפוצץ כי הוא רוצה להחריב זאת. הוא רוצה שהבחורים ייגמרו. וממש רקד איתי חבר קרוב וממש אמר לי אחר כך שהוא מעצמו גם חשב כך היה עצוב מאד בלב.  בכה. בכה ממש.

זה לא שהרב וילשנסקי באמת רוצה להחריב הכל אבל הוא הגיע למצב כזה שהוא צריך ארבעים מליון שקל כי זורקים אותו מהבנין ואז הוא נאלץ לעשות מעשה חמור מאד.
ואני רוצה לכתוב כאן ישר להרב וילשנסקי כי אני יודע שהוא מקבל המידע מה כתוב כאן וגם רואים בשיכון שהוא עצבני ורותח גם כשמישהו אומר לידו משהו בצחוק ומזכיר את שאולזון והוא מתעצבן וממש מתחיל להשתולל ולא מתאים לו כי בדרך כלל יודע לשמור על הרוגע. אז אני אמרתי ודיברו על זה הרבה בשיכון שהרב וילשנסקי הוא עצמו בגאווה שלו חשב שינצח והבנין יישאר שלו ולכן לא עשה כלום הוא אמר הכל יסתדר הכל יסתדר אני ינצח אותם אני בערמומיות שלי, אבל הוא שוב לא ראה מה שיקרה וזה בדיוק  בדיוק מה שיקרה עם הבחורים הצדיקים האלה שרוקדים ושמחים ולא יודעים מה מצפה להם כי הרב וילשנסקי חושב הוא יצליח ברגע האחרון לסדר הכל. יש לו כזה אגו גדול שהוא בטוח אבל רואים שהוא כל הזמן נופל.

אז אני כאן ליד מקוה מאיר  עושה פסק זמן מהריקודים של סוף הלילה כשאני כותב זאת אני פונה להרב וילשנסקי ואומר לו אני לא שונא אותך אני לא אומר שאתה מנוול ולא אומר שאתה רשע אני אומר שאתה משוחד ובטוח שאתה יכול להצליח ואתה חושב שהבחורים בכיס שלך אז תדע מה שמקודם יוסי כהן שר: הוא שר עליך - הרבי יהיה בריא ואתה הרב וילשנסקי תתפוצץ הרבי ינצח אותך. הרבי יראה לך שהבחורים שייכים לו ולא שייכים לך, אתה חושב בגלל שיש לך ישיבה אז הבחורים שלך? אז קודם כל הרב לייבל קפלן בנה הישיבה והחזיק אותה כל השנים הקשות ושילם לך משכורות ולכל המשפחה החזיק אותכם במוסדות ואתה מרדת בו וגנבת לו את המוסד ובכלל דאגת שכולם יצחקרו עליו בשיכון וגם אתה בעצמך מימנת את מאיר ברנס כפי שכולם זוכרים שהיית יושב ומתוועד לידו וצוחק מכל היציאות של מאיר ברנס שבסוף דרס את הרב לוי ביסטריצקי ואתה כל הזמן היית איתו ביחד. כי אתה ערמומי כמו שכולם אומרים ויודעים עליך שאתה תמיד משחק שתי פרצופים

אז אתה תראה מפלתך קרובה מאד. או שתעשה מיד תשובה מיד תפרסם שאתה לא מסכים להסכם הגיוס  וכולם ימשיכו לכבד אותך. ובהשגחה פרטית כשאני כותב מילים אלו יוסי כהן מנגן עכשיו הניגון אשרי מי שלא חטא ומי שחטא ישוב וימחול לו.

ואני פונה לרב החסיד ר' חיים שאולזון מאתר בעולמם של חרדים אתה חייב כל הזמן לכתוב כי בשיכון בצפת יש אנשים שאין להם אינטרנט וראיתי שמביאים להם את זה מודפס ראיתי מישהו מביא להרב לבקבקר דפים מודפסים מתוך בעולמם של חרדים והוא ישב בבית הכנסת וקרא הרבה מאד זמן. אז תדע לך שאפילו אלו שאין להם אינטרנט ברוך השם הרי גם הם מקבלים הדפיס שאתה כותב ובסוף בעזרת השם בזכות התמימים של הרבי זה ישפיע כי חזקה על התעמולה כמו שהרבי כותב בהיום יום

ומותר לכתוב זאת בחול המועד כי זה ממש דבר האבד ופיקוח נפש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.