רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 19 באוקטובר 2016

מבזקים

כמידי שנה: מרן הגר"ח קנייבסקי יעלה היום אחה"צ לתפילה בכותל המערבי.
ניצחון לישראל: לבקשת מקסיקו - באונסק"ו יצביעו היום מחדש על ההחלטה בנושא הכותל המערבי.
שמעון גפסו שהשתחרר כעת מכלא חרמון אמר לכלי התקשורת ביציאה: "הייתי בפנים 108 ימים. אין לי כעסים על המדינה. כרגע אני חוזר למשפחתי, את ההחלטות לגבי העתיד אקבל בהמשך".
השר ארדן לרשת ב': "אין התרעות על פיגועים בחג. אני פועל שהתאגיד יתחיל בתאריך המתוכנן, לא ידוע לי שרה"מ שינה את דעתו. שום גורם בקואליציה לא יוזם שינוי סטטוס קוו בהר הבית. הפרסומים של הפלסטינים שקריים".
פרשת טיסות הכהנים - ישראל כהן ב'ערוץ 2': "ההחלטה מכה גלים בציבור, היות וזה פורסם ב'יתד נאמן' העיתון הכי נפוץ בחרדים וע"י ביה"ד של הגר"נ קרליץ שהוא אוטוריטה הלכתית מהמדרגה הראשונה. הפיתרון: לטוס דרך חיפה לקפריסין".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.