רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 7 באוקטובר 2016

ווארטים


״חבר טוב יאמר לך את מה שנעים לך לשמוע, להנאתך, חבר אמיתי יאמר לך את מה שאתה צריך לשמוע, לטובתך.״

״צריך שכל אדם יידע שמטבע בריאתו ייחודי הוא בעולם, ואיש בעולם לא ידמה לו, כי אילו היה איש דומה לו, לא היה חפץ בקיומו שלו.״

הקובע מתי יהיה מועצת זה ויזניץ וקובעי ההחלטות זה גור ובעלזא

עמיר פרץ הצהיר שהוא בשל להיות ראש ממשלה, יאיר לפיד ציפי לבני ויצחק הרצוג, גם הם בשלים, עכשיו הבנתי מה זה עירוב תבשילין

וכבר היה מעשה באברך שהילך ברחוב ומטלית על עיניו, ומשנתקל בעמוד החשמל, התנצל ואמר: סליחה גברת.

מדבר בטלפון,שקוע בשיחה*
*פתאום שומע את הכרוז של הניידת משטרה* "מאזדה,עצור בצד!!!"
*מעיף את הטלפון מהיד*
*משחק אותה מגרד בשיער*
*מתפלל שהוא לא שם לב*
*ואז נזכר שאין לי רכב מאזדה ואני בכלל עושה הליכה*
ימ"ש הלך הטלפון

יהודי, אמריקאי וכורדי נתפסו בריגול וקיבלו גזר דין מוות. ניתנה לכל אחד אפשרות לבחור איך הוא ימות. אז האמריקאי חושב: זריקה זה כואב, תליה זה חונק, אז אני אקח את הכיסא החשמלי. שמים אותו על הכיסא החשמלי, אבל הוא לא עובד אז משחררים אותו. היהודי חושב: זריקה זה כואב, תליה זה חונק, אז אני אקח את הכיסא החשמלי. גם עליו הכיסא לא פועל אז משחררים אותו. הגיע תור הכרודי, אז הוא חושב: זריקה זה כואב ושמעתי שהכיסא החשמלי מקולקל, אז אני אקח את התליה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.