רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 19 באוקטובר 2016

לכל הקוראים! אנו חייבים את עזרתכם לפרק השלישי והמשמעותי!

תעזרו לנו לגלות מי זה זאב פרידמן? ואם וכיצד הוא קשור לגיוס.

כל מי שלמד בישיבת חב"ד צפת הגדולה בין השנים תשס"ח תשע"ה וחווה מסכת התעללות השפלות ונסיונות שכנוע בקשר לצבא על ידי זאב פרידמן ועושי דברו, מוזמן לשלוח למייל את הפרטים אנו עומדים לנסות להבין האם קיים סוד אפל כאשר מנהל הישיבה בכוונה תחילה בצורה ערמומית כל הזמן דחה בחורים בנימוקים שונים ועקב כך הם התבלבלו ולא הגישו דיחויים בזמן וכך התגלגלו לצבא במשך שנים רבות.
קיבלנו ידיעות כי מתוכם משתמע לכאורה כי בשיטתיות זאב פרידמן שהיה אחראי על הקשר בין בחורי הישיבה ללשכת הגיוס נהג להשתמט וכאילו בטעות להשאיר צווים ולא להעביר כאשר היה מאשים את הבחור בכל מיני דברים היה מודיע מאוחר ורק מי שלחץ ועמד בדיוק בכל הזמנים ועמד על הראש זכה לקבל את הדיחוי וטיפול בצבא. האיש שאחרי קבוצה בכלל לא הרים טלפונים לבחורים ובעקבות זאת הסתבכו קשות.   

שימו לב עורכי הדין של פרידמן: כרגע אנו כותבים כל זאת לכאורה. אנשים כתבו לנו ואמהות כותבות כבדרך אגב שוב ושוב. אנו רוצים לבדוק בדיקה עיתונאית לגטימית האם אכן זאב פרידמן עשה זאת בשיטתיות מתוך כוונה וזדון או שמא הוא לא אשם והוא פשוט אדם מבולבל ולא מסודר ורק בגלל טעויות אנוש נגרם לא בזדון על ידו כל הטעויות הללו.

אנו פונים להורים, לתלמידים אנא דווחו לנו מה קרה לכם איתו ואנו נבדוק האם יש דברים בגו. אם אתם רוצים להחזיר את חב"ד לשפיות שלחו לנו מייל ואנו נבדוק את הדברים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.