רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 16 באוקטובר 2016

מכתב מהלב לרבנים החתומים על מכתב תמיכה ברב הבלין [המכתב פונה לכולם חוץ מלאדרוגינוס הערמומי שגם עומד מאחורי אירגון המכתב הלא הוא וילשנסקי וגם חתום בתוכו!]

מאת חרדי כאוב

רבנים נכבדים. איני מכירכם. אבל אני משער שאתם אנשים שעושים למען קהילותיכם, אנשים שאיכפת להם למלא תפקידם נאמנה. הרי יש לכם חזקת כשרות רק בגלל זה אני פונה אליכם. ורק בגלל זה איני פונה ליוסף יצחק וילשנסקי שבטוח נטל חלק בארגון המכתב ואף חתם בו, כי הוא כבר אין לו חזקת כשרות, אלא ממש ההיפך הוא יש לו וודאי רשעות].

היה היה דרשן ירושלמי נודע ר' בן ציון יאדלר זכר צדיק לברכה, אחד מדרשותיו האהובות היו תמיד בתשעה באב אחר הצהריים. המונים נהרו אז לשמוע אותו כמעט עד תפילת מנחה. וכך היה אומר: על מה חרבה ירושלים? על קמצא ובר קמצא. מה היה שם הסיפור? [די מעשה איז שערקלאך שערקלאך היה בוכה] מה היה שם? כלום. גארניט. בסך הכל גדולי ישראל והרבנים ראו מישהו נזרק מאולם חתונות ולא עשו כלום. זה הכל.

וה"לא לעשות כלום" [די גארניט טאן] זה החריב את בית המקדש!

גיוואלד נורא נוראות!

יתכן מאד הוסיף ר' בן ציון שאותם רבנים הכירו שאותו בר קמצא הוא מזיק, והרי כך הווה בגלל שמעליבים מישהו בחתונה הולכים לאכול קורצא בשלטונות? זה מראה שהוא מושחת המידות, ובכל זאת על כך ששתקו. על זה שלא התערבו זה החורבן.

רבנים צריכים להתערב! ברגע שרבנים לא מתערבים אלא יושבים בצד זה חורבן עם ישראל!

רבני חב"ד יקרים:

אתם שותקים!

אתם לא מוחים לא מתעניינים לא מבררים כאשר משה הבלין עליו חתמתם עושה כאן פשע בל יאומן! לא יכול להיות שאתם ביררתם כי איש באמת לא יודע בדיוק מה קורה כאן!

על עצם זה שאתם שותקים זה אומר הכל. חורבן חב"ד בדרך.

אבל יש כאן משהו הרבה יותר חמור. לא זו בלבד שאתם שותקים, אלא אתם עושים מעשה חמור: מלבד השתיקה, אתם מרשים לשים חתימתכם על מכתב שלא כתוב בו כלום! אתם עצמכם כמדומה לא מבינים מה בכלל כתוב שם. הכל מנוסח בעירפול ערמומי מבית מדרשו של וילשנסקי-הבלין.

את תורת החתמות רבנים אנו יודעים מאז ומקדם. אנו לא מתפעלים מחתימותיכם אנו יודעים בדיוק איך זה עובד.

שימו לב:

היה היה גדול בישראל ידוע בשם ר' אייזל חריף, מלבד חריפות בתורה היה גם ידוע בחכמתו ובפיקחותו ובאימרות השפר שלו שכבר יצאו מהם כמה כרכים.

פעם בעיר ווארשא תפסו איזה גביר בעבירה שהשתיקה יפה לה, ובעלה של אותה אישה שניכשלה בא לבית הדין כדי להתגרש. מה עשה אותו גביר בעל העבירה?

החתים שלשה רבנים המעידים כמה הוא בעל חסד גדול.

הביט ר' אייזל חריף בחתימות ואמר כך:

אונס, מפתה ומוציא שם רע.

החותם הראשון היה רב ישיש גאון גדול אך נזקק לבריות שהתפרנס על ידי הגביר. אותו הגביר פשוט אנס לחתום. הרב השני היה רב צעיר נמרץ, אך לא התקבל עדיין לבית הדין הראשי של ווארשא. אותו העשיר פיתה לחתום באומרו לו: אני יכניס אותך לבית דין אם תחתום, ואת הרב השלישי שהיה כבר בבית דין בא אליו הגביר ואמר לו: אתה זוכר לפני כמה שנים כאשר הגיעה גיורת לטבול ראו שהצצת גם אחרי שיצאה מהמים?... אם לא תחתום אני יפרסם זאת ויזרקו אותך מהבית דין - מוציא שם רע.

רבותי הרבנים הנכבדים. זו כל תורת ההחתמות של רבנים אנו יודעים. הבלין-וילשנסקי הם מומחים באונס-מפתה-מוציא שם רע. זה התחום שלהם כבר שנים.

אתם רבנים יקרים אנו יודעים איך הם עובדים. לא כל בריה יכולה לעמוד בפניהם. אתם עסוקים. אתם מלאי עבודה, אתם גם זקוקים לממון גם זקוקים להתקדמות, הכל טוב ויפה אבל מה עם קצת לעשות לטובת הכלל?
תביטו בעינים של הבחורים התמימים האלו הפזורים בכל הקהילות. תראו שינויים שהם עוברים. אתם בטח שומעים הורים מדברים איתכם. שתי משפחות ערמומיות לוקחות גידולים שנועדו להיות משהו אחר ופשוט מוכרים אותם כעבדים למשהו אחר [לא נשתמש במילים כמו לצאר לכופרים, אלא פשוט מייעדים אותם למשהו אחר], כאן רבנים נכבדים אתם שותקים לגמרי ולפתע כאשר מישהו מהמשפחה הזו נפגע בכבודו אתה נגררים? תגידו כל אחד בקהילה שלו אין לו בעיות אחרות? זה מה שעומד על הפרק כיום להגן על משפחת פשע שלא שואלת אף אחד מקבלים החלטות ארוכות טווח לדורי דורות על אנשים.

רבנים נכבדים: אספר לכם מאורע ידוע אצלנו היודעים אתם איך נסגרה ישיבת וואלוזין המעטירה? בישיבה הזו החלו להכנס לימודי חול ורוחות השכלה. נוצר קרע בתוך הישיבה אצל משפחות האצולה [ואכ"מ] וכך המצב התדרדר, אבל עדיין היו בחורים יראים ושלמים. יום אחד אחת מהמשפחות שניהלה את הישיבה ותמכה בלימודי החול נפגעה על ידי קבוצת בחורים קיצונית שהיו נגד רוחות ההשכלה שנכנסו לישיבה, ואז יום אחד החתימו את רוב רבני וולוזין על מחאה נגד אותם קיצונים שפגעו בהם! באותו יום קם הר"י ממשפחת הנצי"ב ועלה על הבימה ואמר: אני סוגר את הישיבה! מדוע? אם כדי למחות על הפוגעים בכבוד של כמה מראשי הישיבה הצליחו להוציא חתימות מכל הרבנים, אך על זה שיש השכלה בתוך הישיבה ומחללים בה שבת בפנימיה על כך לא הצליחו להחתים שום רב הפירוש שגלתה תורה מוולוזין ובאותו יום הוא פרש מהישיבה ועזב את העיר והישיבה נסגרה.

אתם מבינים?

איני דורש ממכם להיות באותה גדלות הנפש של אותו אדם, אבל לפחות תרחמו על משפחות בקהילתכם שיש להם ילדים.

אנו פונים אליכם רבנים תכנסו לעובי הקורה, ואם לא נאלץ לעשות זאת כאן בבעולמם של חרדים. הצדיק ר' חיים שאולזון במשך עשרות שנים לקח על עצמו שליחות קדושה לטפל בקהילות שיש שם שחיתות! ואתם קהילת חב"ד שהיה לכם רבי אדיר שבאדירים, אדם שלא יכלו לקנות אותו לא בכבוד לא בכסף ולא באיומים והפחדות. רבי כל כך גדול שהנתיבות שלום מסלונים היה מתבטא על תמונותיו: כשאני מביט בהם אני רואה אריה! א לייב! מלך ישראל, מנהיג שאין על גביו אלא הרבונו דעלמא כולא. אינו חושש מכלום! ואתם מתהדרים בשמו שאתם חסידים שלו שאתם רבנים של חסידים שלו ואתם כך מתנהגים? שומו שמים!

אנו מודעים לסגנון הטלפונים החנפניים שאתם מקבלים, לסגנון האיומים, לכל הדבר הה, אבל יש גבול לכל דבר. אנו מתחננים בפניכם קחו את הדברים לידים ותחסמו את שתי משפחות הפשע האלה.

בברכת התורה וכל טוב והימים האלה  יהיו מועדים טובים לששון ולשמחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.