רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 באוקטובר 2016

הטרור הקיברנטי של וילשאנסקי

מאת: חבדניק

הזעם של אבו בגדדי, יוסל וילשאנסקי מצפת, רב המחבלים המשיחיים גבר מרגע לרגע. אלפי בחורי הישיבות של חב"ד שגודשים את ספסלי בית מדרשו של האדמו"ר מליובאוויטש בניו יורק, לא משתתפים בכלל בתוכניות הגיוס והליבה שהוא מכין להם שנה שלימה.
במקום זאת הם מעדיפים להקשיב לשיעורים של הגאון החסיד רבי יואל כהן שליט"א, המשפיע הראשי של תומכי תמימים ומי שמונה על ידי הרבי לתת שיעורים ולהיות המשפיע הרוחני של התלמידים הישראלים המגיעים לניו יורק.
הרב יואל כהן, ניצב בחזית הלוחמה כנגד ההרס הנוראי של הסכמי הגיוס הנוראיים שחתם וילשאנסקי ובניו עם הצבא, במטרה להשמיד להרוג ולאבד את ישיבות תומכי תמימים שהוקמו במסירות נפש על ידי הרבי הרש"ב מליובאוויטש בדיוק לפני 120 שנה.
כזקן המשפיעים בעולם, הרב כהן הורה לגדול המשפיעים בארץ הרב שניאור זלמן גופין להתנגד בצורה גורפת לכל ניסיון של וילשאנסקי להשתלט על נשמותיהם הטהורות של בני הישיבות, בני תורה בכל מהותם.
נחש הצפע הצפתי רואה זה והזעם הקדוש מנפץ לו את הורידים במוח וברגליים הכושלות.
מה הוא עושה?
בקמפיין ההתרמה של "ועד תלמידי התמימים העולמי" המתנהל בהכוונתם של הרב כהן מניו יורק והרב גופין מכפר חב"ד, גוייס סכום של חצי מיליון דולר על ידי ההורים של אלפי הבחורים המשתתפים בשיעורים ובהתוועדויות בחודש תשרי.
מחלקת הסייבר של חמאס צפת, השביתה את האתר של ההתרמה, פרצה לתוכו מחקה נתונים של תורמים ותרומות, השביתו שיבשו את האתר בשעת השיא. וכך קרוב ליום שישי בצהרים בעוד הגבירים והמנהלים של הארגון צופים בנתונים מתקרבים להצלחה גדולה, חושך. האתר הופל בידי האקרים צפתיים היושבים במרתפים חשוכים של עיתון "בית משיח" של מענדי הענדל, עוד זרוע טרור של וילשאנסקי.
חיילי הסייבר המאומנים של הטרור המשיחי, קיבלו פקודה ישירה לשבש את גיוס התרומות של הכנסת אורחים של תשרי.
הרב שאולזון היקר, אל תירא ואל תחת, העם אתך!
כל חסיד חב"ד למגדול ועד קטן רואה את המלחמה שאתה מנהל נגד המושחתים הללו, ויודע שאתה זה שנלחמת מלחמת קודש במשך 40 שנה בשביל הרבי, נגד כל אלו שיצאו נגדו, ולא פחדת לא מראשי ישיבות ליטאיים ולא מאדמו"רים חסידיים. כי לפיד האמת של ליובאוויטש תמשיך לבעור, וגם נגד מחבלים בכרמים מתוך הבית פנימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.