רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 באוקטובר 2016

השקר הגדול של אומן - העיירה שנהפכה מרכז של פריצות וסמים ביום הקדוש בחסות ברסלב - הגיע הזמן לפוצץ את הבועה של אומן

מאת חסיד אוהד ברסלב

אינני דב הלברטל ואינני ליטאי ואין עיני צר בחסידות ברסלב. משפחתי היא מהעילית שבעילית של ברסלב, אמנם איני חסיד ברסלב אבל כשראיתי שאומן פורחת בראש השנה לפני 25 שנה ראיתי בכך תחיית החסידות משהו גדול קורה. כל חסיד ראה בכך התגשמת חלום. אבל איך שהוא לפני מספר שנים, קרוב לעשור, זה נהפך למשהו חדש. אמנם יש את האלפים הרבים שמגיעים לחסות בצילו של רבי נחמן, אבל בגלל אי בקרה נכונה או משהו אחר אומן נהפכה לעיירה של פריצות בחסות רבי נחמן. כולל חילול החג סמים וכל מרעין בישין, אנשים שנוסעים לברוח מהבית במקום לטורקיה הם מצאו מפלט נוח אומן. גם תאוות וגם פלוקלור רוחני וזה כאן החמור. ברסלב מבלי משים מתחת לראדר קורה כאן משהו נורא ואיום שכמותו לא התרחשה בהיסטוריה היהודית. סמים זנות ופריצות לעשרות אלפים (לא למאות רבות אלא לאלפים רבים מאד.....) בראש השנה. לב מי לא יחרד. איך היו"ט חשין הג'נג'י יכול לשתוק וכל רבני ברסלב עם הפנים המצטדקות. אמנם אומן זה דבר ענק אך אין שום היתר להפוך את המקום לזנות ופריצות.
כל מי שיודע העיר אומן לדאבונינו נהפכה לעיר הזימה בחסות ברסלב במשך כל השנה. הדברים גלויים מפורסמים וכמעט נמצאים על השולחן בגלוי. כולם יודעים וכולם שותקים כי זה נוח לכולם. כי אין שום ברסלבר שיעז לומר משהו נגד אומן אחרת ייסקלו אותו באבנים.
בעבר הם עוד הפעילו משמרת הצניעות. אגב לפני 26 שנים בשנת תשנ"א היו אלו אנשי ברלנד שנתנו מכות לפוחזים אבל אז זה היה בודדים היום זה עשרות אלפים שחוגגים בראש השנה.

חסידי ברסלב  התועבה באומן חייבת להפסק כעת ועכשיו!!!! זה לא יהודי זה לא חסידי ולא מוסרי!   
הקיבוצים הנהדרים שעשיתם במאה שערים ובמירון עשו לרבי נחמן הרבה יותר נחת רוח. לא אמרתי להפסיק את אומן אבל תסגרו את זה להמונים תהפכו את זה למשהו של החסידים לאנשים יראי שמים עם שליטה ובקרה. אני יודע שאתם רוצים אבל כל הסוחרים כולל סוחרי הסמים והזנות כבר נהפכו איתכם לשותפים!!!!!

אל תחללו את שם רבי נחמן לשווא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.