רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 20 באוקטובר 2016

המייל האדום תגובות על מה שנכתב

איי ר' חיים-ר' חיים! וקוראים צעירים יקרים!

לנו לא יספרו סיפורים. כשאנו יושבים מול המייל האדום ורואים איך  רבע שעה אחרי שר' חיים שאולזון מפרסם בבעולמם משהו מיד יש תגובות על מה שנכתב המשמעות היא: עדיין יש לאנשים שכל. עדיין יש מצפון. עדיין יש תקוה. הציבור לא מטומטם. הציבור לא נותן שירמו אותו. ולר' חיים שאולזון הם מאמינים. שימו לב כמה תגובות שנכתבו רבע שעה עד חמש שעות מהפרק הקודם.

תגובה לפרק ראשון ממנו הובן כי משה שילת קשור לגיוס:

קודם כל תגובה יפה ומכובדת נגד מה שנכתב שמשה שילת קשור לגיוס. אנו נאמנים לקהל קוראינו ומביאים דברים כהוייתם ואחר כך תגובתנו:

"בפרק הראשון העליתם לראשונה חשיפה שר' משה שילת הוא האחראי על גיוס בני ישיבות חב"ד. אתם כנראה באמת לא מעודכנים לשנאה וקנאה תהומית ובלתי מוסברת שיש לעסקן הנודע ר' משה שילת בחב"ד. יש אנשי דמים ורשע שיעשו הכל להפליל אותו. שקר הדבר בקשר הקיים בין ר' משה שילת עם גיוס חב"ד. וכי בגלל תמונה שהצטלם עם ידיד נפשו לוי הבלין שעובד איתו ביחד לכן הוא כבר גם שייך? אולי תיכף תאמרו שגם הרב אהרונוב בכלא בגלל משה שילת? יש גבול לכל דבר. 
אנו חשים שאתם מחפשי אמת ומבקשים שתפרסמו תגובה זו ללא כל שינוי.

תגובתנו לאור הודעות שקיבלנו במייל האדום והכל על מידע שקיבלנו לכאורה:

1. אחותו של משה שילת לפי מידע שהגיע במייל האדום היא פעילה בעד גיסוס בני ישיבות לצה"ל, הקרן שלה ממומנת בחלקית על ידי קרנות המגיעים משילת. האם זה נכון? אם זה לא נכון נפרסם הודעה. כך קיבלנו במייל האדום.
2. משה שילת נכח בגופו באחת הפגישות שהתקיימו עם אנשי הצבא. האם זה נכון? ואם אינו קשור אז למה נכח שם?

אנו מבקשים מאנשי הרב משה שילת את תגובתם ואנו נפרסמו.


תגובה על קינת 'אזכרה עשרת הרוגי מלכות' שהיתה באחד המיילים. הנה תגובה תמימה ומוכיחה כי בעולמם רץ בכל העולם:

לכבוד מייל האדום!

אצלנו בקהילת חב"ד במונטריאל הדפיס אחד המתפללים את קינת האזכרה נגד פיצע וילשנסקי ומשה הבלין והקריא זאת בפאבריינגען. אחד מחשובי אנ"ש מאד היה געשרוקען, ואמר שלמרות שאולי זה נשמע כבדיחה וליצנות, אבל המיטלער רבי בחסידות שלו מבאר כי ענין עשרה הרוגי מלכות קשור לחילול שם התורה ולכן דוקא הם נזכרים ולכן הדבר מתאים עם גיוס התמימים דתות"ל שזה מלחמה ממש מיט אלע רביים!
תגובה למכתב על ראו ביני לבין חמי:

היה חשוב לאחד הקוראים שנתקן: לא קוראים לארגון "ארגון הלכה חב"ד" אלא השם שלו "מכון הלכה חב"ד" והוא מבקש לצרף לינק לחב"דפדיה שיראו שם פעולות המכון ובעיקר כלשונו "להודיע בשער בת רבים שיש רבי בישראל! זכינו ויש בחב"ד גם רבנים ומשפיעים וארגונים שכל מטרתם היא רק טובת חב"ד ולא רח"ל החרבתה כמו ע"י הרבנים שאתם פועלים נגדם".

אנו שמחים להיענות לבקשתו  למרות שזה לא תפקידנו ושמחים לשמוע שיש גם חצי כוס מלאה בחב"ד ויש רבנים וארגונים חשובים שפועלים למען הקהילה:


הודעה:
לכל מי ששולח חומר: אנו קוראים הכל והכל יכנס למערכת. אנו שוב אומרים איננו מפעל לסגירת חשבונות פנים חבד. אם יתברר שמשה שילת לא קשור כלל לגיוס הרי כל מי ששלח מהמייל שמקשר את משה שילת לגיוס לא נקבל מידע. אנו חושבים שאכן יש דברים בגו, מבקשים לשלוח דברים אמינים ולא סתם. וזה רק בשביל הצלחת המאבק עבור כלל בחורי חב"ד ועבור תנועת חב"ד המעטירה.

ידיעה:

ברוך השם נסיונות הפריצה למייל האדום פסקו מיד לאחר שפירסמנו את המידע שקיבלנו מי מנסה לחבל במייל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.