רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 27 באוקטובר 2016

מבזקים

מחר בבג"צ - הדיון על הסעיף המפלה נשים בתקנון 'אגודת ישראל'.
גרודקה ב'בחדרי': ראשי המפלגות החרדיות צפויים להיפגש עם נתניהו ולהציג בפניו דרישות ברורות לפתרון משבר הדיור במגזר החרדי. לאחר שהאדמו"ר מויז'ניץ נפגש עם ח"כי אגו"י, הוא ייפגש בקרוב גם עם השר דרעי.
מקבץ הודעות בנושא 'עטרת שלמה' לפי סדר קבלתן למערכת:
חשש לקריסה באירוע של 'עטרת שלמה' בחולון. בעקבות הדוחק והלחץ - גדו"י לא נכנסו עדיין לאולם. במקום נמצאים הרבנים הראשיים הראשל"צ הגר"י יוסף והגר"ד לאו.
'כיכר' בכותרת ראשית על הקריסה בחולון: "חוצפה נוראה ופגיעה של ממש בכבוד התורה. עשרות רבנים הושארו בחוץ. המעמד האדיר הפך לסיטואציה משפילה".
חולון: הגר"ח קנייבסקי נכנס כעת למעמד בחולון. עקב הקריסה - זקן ראשי החשיבות הגר"י שיינר חזר לביתו בי-ם..
'כיכר': גם באירוע הנוסף הערב של 'עטרת שלמה' בראשל"צ הכל קרס. עד ראייה: "כשהגראי"ל נכנס למקום זה היה פחד מוות. הייתי בטוח שעוד רגע המחסומים נופלים על ראש הישיבה. זה היה מפחיד, פשוט טירוף".
כעת בחולון: לצד מרן הגר"ח קנייבסקי - הראשל"צ הגר"י יוסף וכן הגרב"מ אזרחי שנכנס אחרי המתנה של למעלה משעה.
המהומה בחולון - הגר"ח קנייבסקי מוקף בטבעת אבטחה כבדה. עוד ראשי ישיבות שנטשו ולא נכנסו: הגר"י הלל, הגר"ש קוק, הגר"א חדש והגר"א גרבוז. במקום נמצאים: גפני, מקלב, אשר ופינדרוס.
חולון: מנחה האירוע מבקש כעת סליחה ומחילה מכל גדו"י ועשרות ראשי הישיבות. האד' מויז'ניץ נכנס לאירוע. אלפים עדיין במקום.
תיעוד וידאו ברשת: המונים נדחפים לעברו של מרן הגראי"ל שטיינמן באירוע של 'עטרת שלמה' כשהשיר המתנגן: "בצאתו בשלום בלי פגע".
היכל הטוטו בחולון: למעלה מ-12 אלף תלמידי 'עטרת שלמה' משתתפים בסעודת המצוה. הגר"ח קנייבסקי יצא מהמעמד, במעמד הוענקה הדמיית ענק של בנייני המוסדות בכל הארץ לאיל ההון ג'מי קזרי. הגרב"מ אזרחי במשאו: "רבי שלום בער מצא חן בעיני השם".
אלפים השתתפו הערב במעמד הכנסת שבעה ס"ת וחנוכת הישיבה הגדולה של מוסדות 'עטרת שלמה' בראשות הגרש"ב סורוצקין בהיכל הישיבה בראשון לציון. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'ראשון לציון' איבטחו את המעמד. מרן הגראי"ל שטיינמן שהגיע להשתתף במעמד החזיק בידו אחד מספרי התורה החדשים לקול שירת האלפים במקום לכבודה של תורה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.