רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 5 באוקטובר 2016

מוסדות החינוך הנתמכים מכספי המדינה - חלשים מול משרד ה"חינוך" המכתיב להם מה לעשות

לכבוד הרב שאולזון, שלום וברכה, 

אני מאוד אשמח אם תוכל לפרסם את המכתב הזה. 

כבר כמה שנים, שעסקן של העדה החרדית מבית שמש בשם יודל עהרנטאל מוציא לאור גיליון חודשי בשם "קול החינוך". המימון מגיע מ"וועד החינוך של העדה החרדית".  

הגיליון נועד לציבור האגודאי, כלומר למוסדות שמקבלים כסף מהמדינה, תלמודי תורה בתי ספר וסמינרים. 

בגיליון הזה הוא מקונן כבר כמה שנים על הליב"ה, מבחני המיצ"ב, ועוד ועוד, על כל מה שחודר ונכנס ע"י משרד החינוך אל המוסדות החרדים שמקבלים תקציבים. הוא מרתיע על ההתערבות העמוקה ההולכת וגוברת של משרד החינוך החילוני בחינוך החרדי.  

מצ"ב בזאת חלק מהגיליונות האנונימיים של "קול החינוך" היוצ"ל ע"י עסקן העדה החרדית הרב יודל עהרנטאל מבית שמש. 

אנחנו קוראים לרב עהרנטאל שמוציא את הגיליונות הללו "קול החינוך", שמיועדים אל הציבור האגודאי, להגיד לאגודאים את האמת בפרצוף, אשר כל מוסדותיהם הם כספינה טובעת אשר אין לה הצלה אחרת מלבד התנתקות מתקציבי העתק של משרד החינוך, יהיה אשר יהיה, גם במחיר סגירה על מנעול ובריח. 

הפרוץ שם כבר מרובה בהרבה יותר על העומד, משרד החינוך החילוני נמצא כבר עמוק עמוק בתוך הסמינרים והתלמודי תורה שמקבלים תקציבים ממדינת ישראל, ובאם הם לא יפסיקו, הם ימשיכו לשקוע במים שאין להם סוף, ולא ישאר מאומה מהמודל הישן של החינוך החרדי המוכר.   

הרב יהודה עהרנטאל הנכבד! תתחיל להגיד כבר את האמת, כי 88 גיליונות אנונימים שאתה מוציא כבר כמה שנים, עם "מכתבים" מפוברקים למערכת שאתה כותב, לא עוזרים שום כלום, האנונימיות המוחלטת שבה אתה בוחר להסתתר לא מועילה ולא עוזרת לאף אחד!!!!

משרד החינוך החילוני נמצא בעליה מתמדת של התערבות בתכני הלימוד של המוסדות החרדים, ולא חסרים להם מנהלים ומלמדים משתפי"ם מבפנים שמה שמעניין אותם זה רק הכסף והתקציבים. 

אם המצב ימשך ככה, ואם מדינת ישראל תמשיך להתקיים, כנראה שעוד מספר שנים לא ישאר כלום מחינוך החרדי, משרד החינוך ישלוט שם, ורק כמה תלמודי תורה במאה שערים ובית שמש של חוגי הישוב הישן ישמרו את המסורת של העבר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.