רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 2 באוקטובר 2016

ווארטים


״זמן המעבר מהשנה שחלפה לשנה הבאה עלינו לטובה, הוא זמן שמחבר חלומות יפים של אתמול לחלומות על מחר יפה יותר.״

אריק שרון פגש את פרס בשמים ושאל אותו: למה אתה מצונן?
ענה לו פרס : נראה  שיעכבו אותך 3 ימים בקירור עם קוהיות ענק של קרח אם לא תצטנן......

אפעס א געוויסע רבי האט היינט געזאגט אז ער וויל האבן א פטירה אזוי ווי ר' שמעון לעלובער זיע"א און א לוויה אזוי ווי להבדיל ר' שמעון פערעס...

שלשה תפוחים
שינו את העולם:
אחד  של חוה...
אחד  של ניוטון ו...
אחד  של סטיב ג'ובס...
אפילו תפוח  אחד קטן יכול לעשות שינוי גדול...
אז שימו על התפוח  שלכם דבש
ותיצרו את השינוי שאתם רוצים...........
בברכת שנה טובה , מבורכת ומלאה בעשייה

רופא  פתח קליניקה. בכניסה, היה כתוב על שלט:
"הטיפול עולה 50 שקל, אם אין תוצאות, אנחנו מחזירים לכם 100 שקל ".
תימני אחד חשב שזו הזדמנות טובה להרוויח 100 שקל.
הוא נכנס לקליניקה ואמר:
– אני איבדתי את החוש הטעם.
הרופא אומר:
– אחות, תביא את התרופה מקופסה מספר 22 ותני לפציינט 3 טיפות.
הפציינט, אחרי שהוא לקח את התרופה:
– איכככססס, מה זה? זה דלק!!
– כל הכבוד, החוש הטעם שלך חזר! זה עולה לך 50 שקל!
התימני שילם עצבני וחזר הביתה. חשב על נקמה מה לעשות.
ביום השני הוא חוזר לקליניקה ואומר:
– הזיכרון שלי נעלם. אני לא מצליח לזכור כלום!
– הרופא  אומר:
– אחות, תביא את התרופה מהמגירה מספר 22 ותני לפציינט 3 טיפות.
התימני: ממש לא, זה דלק, אני יודע. נתת לי אתמול!
הרופא: כול הכבוד, הזיכרון שלך חזר, אתה חייב לי 50 שקל.
התימני שילם ויצא רותח מהקליניקה, חושב עדיין על נקמה.
– למחרת, הוא חוזר שוב ואומר:
– הראיה שלי מטושטשת, אני לא מצליח לראות כלום…
הרופא אומר:
– לצערי, אין לנו טיפול שיכול לעזור לך. מגיע לך 100 שקל.
התימני מבסוט לוקח את השטר אך כשהוא מסתכל, הוא רואה שזה שטר של 20 שקל בלבד.
צועק לרופא:
– נתת לי רק 20 שקל! הרופא חייך:
– כול הכבוד, הראיה שלך חזרה! זה עולה לך 50 שקל!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.