רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 10 באוקטובר 2016

94 הודעות במייל האדום תוך כמה שעות

מאת חרדי כאוב

המייל האדום לסיוע לבחורי חב"ד מוכיח את עצמו  כאשר 14 השעות הראשונות שלו נשלחו אליו כבר 96 הודעות! הרבה מאד איומים והרבה בקשות להסביר יותר האם אנו נגד משיחיסטים או לא

ר' חיים אני שוב אומר לך ושוב חוזר ואומר לכל הקוראים: החשיפה הקיימת ל'בעולמם' [איך שהוא נקרא בקיצר אצל עמך] היא בלתי רגילה. מייל לסיוע לבחורי חב"ד פורסם רק אתמול בערב בבעולמם של חרדים והיום בשעה 12 בצהריים יש בו 94 הודעות חלקם ארוכות חלקם קצרות, חלקם קללות ואיומים וחלקם עידודים

זה אומר ר' חיים שאתה בתוך שליחות נכבדה! זה גם אומר שהציבור לא מטומטם והציבור יודע לסנן בין כל מה שהוא קורא ונחשף למי הוא מאמין. הציבור שותק כי הוא חושש כי מאיימים עליו איומים חברתיים, אך הוא יודע בדיוק מה האמת.

הפעם עדיין לא נשתמש בחומרי הגלם שנשלחו אלינו למייל האדום, כי אנו רוצים להיות יסודיים, ולכן נשתף עם הקוראים דברים שנשאלנו במייל להסביר את המערכה הזו.

אך קודם כל קוראים צעירים ואתה ר' חיים נחשפנו כאן לתופעה חמורה ביותר כאשר כשליש מהמיילים שהגיעו הם איומים!!!! זה אומר שהחברה החב"די"ת תחת איום מחבלי כוחני.

שים לב לכמה ציטוטים:

"נפרסם אותכם בכל אנ"ש ולא תוכלו יותר לדרוך לא בקרית גת ואפילו לא בכפר!" או:"אתם חושבים שתצליחו לשבור את המשיחיסטים? אנחנו רק נתפנה אליכם ונחסל אתכם" [כן, נחסל!]. ומיילים נוספים שמאיימים על פריצה למייל האדום, או חשיפת פותח המייל. ועולה על הכל מייל איום ונורא שימו לב: "המדינה איתנו, ברגע האמת היא תושיב כמה סייברים ויפרצו אליכם. אנו לא נוציא על זה שקל. המדינה לטובתינו".

אז כמובן לאיומים כאלה אנו לא מגיבים ומשתי סיבות: קודם כל אין לנו בעיה שתעלו עלינו. אנו לא אפרוחי דגירה מסכנים שתלויים בחסדיהם של כמה מושחתים, אנו מחוץ למשחק שנקרא "חבד - צאן ללא רועה". נעבעך. אנו לא מבתי הכנסת שלכם ולא בישיבות שלכם. ומלבד זאת, מתמיד אהבנו אקשן ואתם רק מעלים לנו את האנדרלין הנמוך בגילינו. אז תגיבו לא תגיבו אתם המאיימים יש לכם סיבה לאיים אתם מפחדים וזה טוב מאד. תתחילו לפחד כי ההמשך יהיה יותר ויותר מפחיד. אתם באיומיכם  משקפים מה עוברים בחורי חב"ד הנתונים למשטר איומים חמור שנשלט מרחוק.

אך תלונה אחת החוזרת על עצמה בכמה מיילים בכמה דרכים אנו חייבים להגיב כאן:

טוענים ש"אתם נגד המשי'חיסט'ים". או במייל ארוך ומכובד שנראה שנכתב באמת כותב לנו כותב נכבד: "כולנו נגד ההסכם הזה. כולנו מבינים שמשהו מריח כאן לא טוב, אך אנו לא ניתן לפגוע באמונה ברבי מלך המשיח כאשר אנו נפרק את הרב וילישאנסקי. אנו יודעים שהוא עושה טעות כל חסיד עם חוש פנימי מרגיש ויודע זאת וגם נדמה לכולנו שהוא עצמו מבולבל ממה שקרה כאן לא באשמתו, אך המלחמה שאתם עושים תביא להרס האמונה ביקר לנו במשיח על ידי הרס המשיחיסטים והתגברות האנטים".

אז בואו נעשה סדר: מי אנחנו ומה מטרתנו.

במדינת ישראל בששים שנים האחרונות מתנהל לו דבר מוזר שלא קיים כמעט באף מדינה. מתנהלת כאן מדינה שכל אזרחיה לוקחים חלק פעיל בביסוסה ובהגנתה, כל אזרחיה מזוהים עם ערכיה ועם עמדותיה בצורה כזו או אחרת. אלא שבתוך הים הזה של אזרחי מדינת ישראל נמצאת כבר שישים שנה קבוצה שיש לה ערכים משלה. כל אחד יבין כי בשונה מארה"ב, מדינת ישראל בנויה אחרת והיא לא היתה אמורה להרשות לתופעה כזו שיוצרת לטווח רחוק פילוג וחיץ בתוך המדינה.

וכאן לפני שישים שנה נכנסו להם גדולי ישראל וטובי העסקנים לדעת איך לנווט את הדברים בצורה נבונה שמצד אחד תיתן אוטונומיה לחברה החרדית המכירה בחוקי השי"ת ובגדולי ישראל, ובד בבד יודעת לשמור על קשר טוב גם עם המדינה ותושביה.

בכך התפלגה היהדות החרדית מהמזרחי. המזרחי ורבניו הגיעו למסקנה כי אנו חלק אינטגרלי מהמדינה לצורך כך יש לוותר על לבוש שונה ולהשתוות בלבוש. לצורך זה יש לצרוך את אותה תרבות, בשינוים דתיים כאלה ואחרים ולצורך כך כמובן יש לשרת בצבא ולהיות חלק מהווי המדינה.

גדולי ישראל וחכמי הדור עשרות שנים הנהיגו את הספינה הקטנה הזו בתוך הקואליציות השונות בין כל סוגי ראשי המדינה ומשרד הבטחון. תמיד ידעו היכן לוותר ומתי להתעקש.

מבחינת ראשי המדינה חסידי חב"ד הם חלק מהחרדים. נכון לעכשיוץ הם לבושים כמו חרדים. הם לא צורכים טלויזיה ותרבות פנאי ישראלית הם לא תולים את דגל המדינה ועוד. וכך הקפיד כל השנים מנהיג חב"ד להקפיד על כך שהצד התדמיתי של חב"ד בארץ יהיה משוייך לחברה החרדית. הליובאוויטשר חלק הרבה דברים עקרוניים מאד עם גדולי ישראל של החרדים וזה באחריות שלנו כחרדים להחלטות מדיניות.

רבים רבים מגדולי ישראל סברו כמותו אך לא ידעו איך לתמרן עם זאת ולכן שתקו אך בסתר ליבם יודע אני בצורה הברורה ביותר כי מרבית גדולי ישראל שהיו במועצת גדולי התורה כל השנים היו עמו בכל מערכותיו הכבירות.

אלא שבשנים האחרונות כאשר חב"ד מפולגת וקרועה [וגם זה בידי כמה שיש לה רווח מזה] כאשר אין לה באמת עסקני אמת והיא כמעט במבנה החברתי כמו ברסלב של קבוצות קבוצות שמתחלקות בכללי למה שנקרא בשפת חב"ד משיחיסטים ולא משיחיסטים [באמת בכל מקום כך זה בערך. מי לא זוכר איך בפונובי'ז בשנות החמשים היו שתי קבוצות חלק היו עם הרב רוזובסקי חלק היו עם הרב פרידלנד וכך היה גם בגור לפני השואה, וכמובן כך היה וישנו בסלבודקה וחברון. זו תופעה נורמטיבית שכל אחד מכיר ושייך לצד קצת שונה בסגנון כזה או אחר].

וכאן נכנס הצבא, ראשי המדינה החליטו להתחיל את השינוי של החברה החרדית דרך חב"ד שהיא כיום לצערנו החוליה הכי חלשה בחברה החרדית מבחינת מנהיגות וחברה והיא בנויה בצורה אחרת לגמרי מקהילות החרדים במבנה שלה. המדינה נכנסה להתחיל מחב"ד את השינוי על כל החברה החרדית. להתחיל ולנגוס שם וכך לפרק תוך עשר שנים את כל הסטאטוס קוו בין החברה החרדית ותושבי המדינה ולגרום שהכל יהיה כמו אצל המזרחי דבר שכמובן יביא להשלכות משמעותיות מבחינה דתית.

אולם במקום שאותם עסקנים הדואגים רק למוסדות שלהם ינסו לחשוב בצורה ערכית הם נכנעו מיד ובמיידי לכל מה שהכתיב להם השלטון.

צריך להבין כי במשרד הבטחון יושבים אסטרטגים משופשפים מאד מאד שמכירים כל פיפס בחרדים. הנושא הזה של גיוס הוא נושא ותיק והם מכירים את כל התהליכים שהחברה החרידת עוברת.

וכאן כאשר כל חסידי חב"ד עומדים בשקט שני נערים צוציקים ופישרים לקחו על עצמם החלטה שהיא בעצם נכפתה עליהם בחיוך על ידי המון כסף המון הפחדות ועוד דברים שהשתיקהיפה להם.

אז מה קשור המאבק הזה במשיחיסטים ובקבוצות פנים ח"בדיו"ת. העסקנים האלה הם הבלין וילשנסקי ולא מזרם אחד בחב"ד.

אנו אנשים שפשוט חושבים על החברה החרידת שכרגע בעיני ראשי המדינה חסידות חב"ד היא חלק ממנה והפגיעה בחבד בגלל אותם רפי שכל מביאה פגיעה אוטומטית בכל החברה החרדית.

אלא אם וילשנסקי הבלים יעיזו לעמוד ולומר את האמת: אנו לא חרדים הישיבות שלנו כבר מזמן ישיבות הסדר אנו לא איכפת לנו להתערבב עם החברה של מדינת ישראל. אנו לא באגנד'ה הזו.

הבלין וילשנסקי? אתם רוצים לומר זאת? אז תגידו זאת לראשי הצבא, וגם תלבישו את תלמידיכם ג'ינס וחולצות שחורות כמו ישיבות הסדר ואל תנסו ל=ערבב את החברה החרדית איתכם.

אבל אתם רוצים לרקוד על כל החתונות.

יש רגע שזה נגמר

לכך מיועד המייל האדום לחשוף כל האנשים האלו שנותנים יד בסתר בגלוי ובכוונה לכך.

אם איכפת לכם שילחו לנו שמות של אנשים שאתם יודעים עליהם שהם תומכים ודוחפים לגיוס ההמוני. ואנו רק נפרסם שמותם ותמונתם. אם יש לכם מידע נוסף שילחו גם אותו כדי שנחשוף מי בראש הפירמידה.

לכל אלו שכבר שלחו חומר אנו מתנינם עם פירסומו כדי להצליב מידע שלא נראה כצחוק ולא אמינים. נחכה יומיים עד מוצאי שבת ואז נתחיל להשתמש בכל החומרים ששלחתם. ונא להמשיך לשלוח גם מי ששלח כל ידיעה תוסיף באמינות ותגרום לכל אותם נאלחים לשוב מיד לחורים האפלים שלהם.

ואם אתם לא שולחים ויושבים מהצד וקוראים בלבד, אל תבואו עוד כמה שנים להתלונן שהילדים שלכם חותכים את זקנם וילדותיכם הולכות קצר כדי להתקבל על לב הבחורים ואל תבואו בתלונות שכבר מגיל17 בחורים יעשו שיקול שכדאי יותר ללכת כבר עכשיו לצבא להתקדם מבחינה כלכלית. אתם הולכים לספוג לתוככם את כל הבעיות של המזרחיסטים רק בפתאום בבום כזה שיגרום הרס מוחלט. אבל רבותיי אז כבר יהיה מאד מאוחר להתבכיין. תשלחו חומר עכשיו על מי שאתם רואים שאחראי על כך ונוכל להאט ולסגור את כל הנושא הזה בדרך של הסכם משופר ואחראי בשיתוף במלא של היהדות החרדית כולה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.