רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 13 באוקטובר 2016

המייל האדום בהיסטריה של הודעות 322 הודעות כאשר ההודעה האחרונה נשלחה כמעט ביום הכיפורים עם קינה על עשרה הרוגים רוחנית של ה"תמימים' מחב"ד והמייל האישי של הרב וילשנסקי

מאת חרדי כאוב

ר' חיים יש כאן תופעה שלא מוכרת. אתה רואה שאמהות כותבות מיילים. שואלות שאלות ומספרות סיפורים. אתה רואה בחורים משועמים שמנסים לעבוד עלינו ואנשים נזעמים ששולחים מסמכים ופרטים על הרבה שמות אנשים שקשורים להשתקת זוועת גיוס כל בחורי חב"ד. 

חשבתי שנוכל להשתלט מאד מהר על המיילים וכבר לפרסם הכל אבל זה דורש עבודה וזמן לארגן החומרים.

כדי לא לאכזב השולחים שמשקיעים מזמנם ואף פותחים מילים מיוחדים לשם כך. אכתוב כאן כמה מיילים שהתקבלו לפני שנחפש עוד נתונים. אבל הפעם המייל המרכזי הוא קינה שבנאדם השקיע בה אתה רואה השקעה. אתה רואה שזה כן נוגע ואיכפת ורק אתה ר' חיים משמש להם לפה. אתה רואה היסטריה של הודעות. שרק כדי לארגן אותם צריכים הרבה שעות ביום. אז הנה כמה מיילים קצרים ואחריהם המייל המרכזי והמפחיד קינת עשרה הרוגי מלכות על הבחורים מחב"ד.

כמה מיילים:

אמא כותבת:

"אני אמא לשלשה בנים מביתר כאשר אני מצטערת כולי כל הזמן איך דווקא הבנים שלי חושבים על גיוס ואחרים מהשכונה בכלל לא חושבים הופתעתי כל הזמן חשבתי שכשלתי בחינוך ולצערי התברר לי להפתעה והלם שמהישיבה אמרו להם שזה כדאי. האתר חבד אונליין פירסם על הצנחנים בצהל וכל הזמן מפרסם שמות של קורסים הכשרה לצבא ואני לא הבנתי כי חשבתי שיש לי איטרנט חסום ואז ראיתי כי האינטרנט של אתרי חבד אונליין וחבד אינפו הפתוחים לנו הם אתרים שפרצו לי וקרעו ממני ילדים. אני לא אומרת שהם לא טובים אני אמא ויודעת שהם ממש חסידיים וספגו הרבה בחינוך בבית, ודווקא בישיבה הכי טובה בצפת שם התקלקלו לובשים כיפות עם יחי ומתפללים אבל אני אמא מרגישה שזה לא זה הם רוצים את העולם הם לא מתענינים באמת מדברים בסעודות שבת על סוגי צבא כמו נחל כחול וכד'. וזה מאד כואב שזה מגיע מהתוכך של חב"ד. כואב הלב.".

ועוד מייל ארוך מאד שהשקיעו כותב:

"אנחנו יודעים שאתם מקבלים עכשיו הרבה שמות כמו עורך חבד אינפו עורך בית משיח אנשים מצפת מקרית גת, השמות כולם יודעים אותם, אבל שתדעו לכם אל תטעו השמות המרכזיים זה הרב וילשנסקי בעצמו והרב הבלין. בעיננו הם באמת רבנים מכובדים אבל הם ורק הם הגיוס ירשם רק על שמם כולם בשר תותחים שלהם. הם אלופים בלהשתמש באנשים כאילו להתחבאות בתוך קהל אדם והם המחבלים העושים הבלגן.

אל תתבלבלו זה לא מנדי הנדל לא חיים הלל שפרינגר ועוד כל מיני שמות, אתם כולכם טועים או שולחים לכם חומרים של אנשים עם שנאה אישית. האנשים האמיתיים הם רק מי שכתבנו לכם, אתם תבררו ותגלו שהרב וילשנסקי הוא מאד ערמומי. הוא לא חכם אבל ערמומי. וגם הרב הבלין בדיוק בנוי מאותם חומרים. גם שימו לב שניהם המוסדות שלהם הם חלק מהמשפחות שלהם כל המשפחה זה המוסדות, הם צריכים את הכסף של הבחורים וכשיהיו בצבא בטוח יהיה כסף ולכן כך הם חושבים לחנך את התמימים שילכו לצבא וירדו מעליהם העול הכפסי לחתן אותם.

אנו שוב אומרים שתדעו שהרב וילשנסקי והרב הבלין הם תלמידי חכמים אבל רק הם בעצמם עשו את הגיוס כי הם צריכים המון כסף. הם בערמומיות משתמשים באנשים אחרים להתחבאות מאחוריהם".

עד כאן מייל. אנו לא אומרים דעתנו על המייל רק בינתיים לא מעבדים הנתונים רק שולחים אותם כמות שהם ובהמשך נתחיל לעבד כל המידע העצום שהגיע.


כמו כן קיבלנו עשרות מיילים קצרים כמו: הרבי מה"מ לא ישתוק לכם יחשוף את פרצופכם אתם אנטים ארורים במסווה כאילו איכפת לכם גיוס! פתאום הגדלתם את יואל הסמרטוט הזקן וזלמן גופין האנטיפאט והסנוב. לא יעזור לכם כלום הכלבים נובכים ושיירת צפת תמשיך לנצח!

כך גם - הלוואי שכבר תחסלו את הסרטן הזה יאללה קדימה.

ועוד: תגלו את הקשר של משה שילת לענין ומה קרה כאשר לייזי וילשנסקי רצה לקנות את קריית החינוך בשורשים. אם תגלו זאת תבינו איך התחיל הקשר בין לייזי וילשנסקי ולוי הבלין מקרן מרומים.

אבל הפעם נתחיל במייל אחד שהגיע למייל האדום לפני כניסת החג זה מייל טוטלי חמור ונראה שמדובר באדם שיודע דבר וחצי על הרב וילשנסקי. בראש המייל הוא גם מפרסם את המייל האישי של וילשנסקי וכנראה מדובר באדם שהכיר ומכיר אותו.

דברים חמורים מאד וביותר כתוב באידיש בהתחלה:


קינה אלה אזכרה -וילשנסקי-הבלין. מכתב למייל של הרב וילשנסקי

לכבוד 
ידידי משכבר הימים ר' פיצ'ה ווילשאנסקי פאל'ע'ס ע"ה זון
mail: zfatwil@gmail.com

דו קענט מיר גוט אבער דא וועל איך ניט שרייבען מיין נאמען ווייל דו ביסט שטענדיקט גיווען א נוטר נוקם כנחש. און ביז איינט ביזטו א שלאנגער. דאס וואס דו האסט גימאכט צו איצקלע גאלדבערג דאס קומט נאר פון קנאה ושנאה נאך פון ברינאווה. דו ביסט א שטיק שלאנג און פיצע חיטריק וויסט דאס גוט, נאר דו האס ג'כאפט א טרעמפ אוף הפר תמימידיקע בוחרים און יונגלייט און דו מאכט זיך אלעס א משיחיסט.

פיצ'ע וילשנסקי  א משיחיסט... דאס איז דער באסטער דז'אק וואס איז נאר גיווען אין מיין לעבען. פרעגט ידער איינער וואס קען גוט פיצ'ה וילשנסקי ווערט ער וועט גוט קענען מסביר זיין דער טיפע דז'אק אז פיצע איז א משיחיסט...

[ווען דער רבי האט דיר גיהייסן במפורש ניט פארן אין שליחות האסטו יע גיפארט אין אוסטרליה און דער רבי האסט גיזאגט: איך ויל זיך ניט טשעפן מיט א יתום].

איך מיט נאך הונדערטע חסידים ליינען די בלוג פון שאולזון. און בא מיר איז דאס קיין חידוש ניט, ווייל דו ביסט שטענדיק גיווען א ליגנער און החנפן און א קל דעת און א שוואכער.

אבער איין זאך וויל איך דא שרייבן א זאך וואס האב איך גיטראכט יום כיפור אין מוסף.

איך גידענק גוט אז דו האסט שטענדיק ליב גיאט הערען חזנות און פאר יום כיפור פלעגסטו אין ישיבה שרייען דעם 'טיהר רבי ישמעאל' פון קווארטין.

האב איך לכבוד דיר גישרבין דא א נייע טיהר רבי ישמעאל לעילוי נשמת עשרה הרוגי מלכות פון די טייערע תמימים וואס דו ביסט דער רשע און אכזר און דער פריץ וואס הרגסטו ברוחניות הענינים די אונזערר תמימים!!! ווער האט דיר געגעבן רשות אף די ענינם? דו ברימסט אז דו האסט גילערנט בי' ר ניסן! ר' ניסן האט דאס מתיר גיווען אפס קצהו?!

דו ביסט אן אמת'ער שנה ופירש! ס'איז א בושה ברינואה אז דו ביסט א תלמיד פון ברינואה.

און לכבוד די טייערע תמימים האב איך געשריבן אף לשון קודש א קינה נוראה און אפשר אפשר זיי וועט אויף כעפן אז דו ביטס א ליגינער און א נידריעקר בריה!

[תוכן הדברים בעברית -   אני מכיר אותך טוב וילשנסקי. תמיד מילדות היית ערמומי ונוקם ונוטר כנחש. שנאת את יצחק גולדברג כי קנאת בו ורצית להתנקם בו מילדות. איצה חיטריק מכיר אותך טוב לומר שיצחק וילשנסקי משיחיסט זו הבדיחה הכי טובה בעיר. אתה עבדת על כל מה תמימים והלבשת עצמך כמשיחיסט. כשהרבי אמר לך לא לצאת לאוסטרליה כן יצאת והרבי אמר שלא רוצה להתחיל עם יתום] אני ועוד מאות אחרים קוראים את הבלוג של שאולזון ובשבילנו זה לא חידוש תמיד היית שקרן וחנפן ואתה גם עכשיו כזה. אבל דבר אחד אני רוצה לכתוב שאני זוכר שתמיד אהבת חזנות ושמעת את קוורטין בטיהר רבי ישמעאל והיית שר זאת בישיבה. אז הכנתי לך טיהר רבי ישמעאל עליך. אתה רשע ופריץ שהורג רוחנית בחורים ובאיזה רשות? אתה שנה ופירש אמיתי איך אתה עושה זאת לר' ניסן? אתה תלמיד של ר' ניסן? זה בושה. אתה הורג עשרה הרוגים מלכות של התמימים. איך אתה עושה זאת לר' ניסן. בסוף כותב שלא כתב כל הפיוט רק חלק וסופך מוכיח על תחילתך תמיד ידענו שאתה נחש וערמומי שמתנקם ועושה רק מה שרוצה ומרמה את כולם]

אלה אזכרה ונפשי עלי אשפכה כי בלעונו קרובים-זדים כעוגה בלי הפוכה, כי בימי השר הפריץ היתום פיצ'ה וילשנסקי לא עלתה ארוכה לשבעת הקנים דישיבת תות"ל הרוגי ממשלת-וילשנסקי וכת דיליה. בלמדו ספר החוקים דמדינת ישראל ופתח בואלה משפטי התקציבים וחשב מזימת מי שתורתו אומנתו מות יומת.

 חטאנו רבינו, סלח לנו אבינו:

גבה לב בתמימים היקרים שביקרים, וצוה למלאות פלטרו תמימים ומבצעים טהורים, וקרא לעשרה חכמים להרע מכנסת ישראל בירושלים, מביני חוקים וטעמי הפלפולים על כל הסעיפים, דינו משפט תמימים אלו על פי ספר החוקים ואל תעותהו בכזב לאמרו, כי אם הוציאו לאמתו ולאורו, כי ימצא בחור במדינת ישראל בגיל 18 שתורתו מבצעיו ואמונתו אומנתו מה דינו.

חטאנו רבינו, סלח לנו אבינו

הם ענו לו: יתגייס התמים הקדוש הזה. גם איה אבותיהם אשר הכניסוהו לישיבה הקדושה, אף הם רובם שלוחים בטלנים ללא פרנסה שלא למדו חול וליבה,  מסורים ונתונים להוראות רבינו במקום להוראות תרבות המדינה. ואתם קבלו דין המדינה עליכם: להתגייס לצבא מדינת ישראל לג' שנים ויותר ולהבטיח לימודי חול המטמאים, ואתם תישאו גם את עוון אבותיכם שרובם היו עם פטורים ודיחויים שונים ומשונים.

חטאנו רבינו, סלח לנו אבינו:

ויתחננו: פיצה וילשנסקי זמן תנה לנו שלשה חדשים, לחפש בחפש מחופש בתורתו של רבינו מה אכן דיננו. אם אכן אנו חייבים ואשמים לשמוע "בקול ההנהלה" של פריצי הממשלה. חלו וזעו ונעו כולמו על משה הבלין נתנו עינינו, להזכיר את הבית דין לכנס את רבניו, אם יצאה הגזירה מאת הממשלה.

חטאנו רבינו, סלח לנו אבינו:

טימא רבי משה הבלין את עצמו, והזכיר את שם הבית דין בסילודין וירד לשאול תחתית ושאל עשרת אלפים כיכר כסף מאת האיש לבוש המדים ואמר לו -  שים על התמימים הצדיקים והישרים שאין בהם חטא את הגזירה, כי שמעתי מאחורי הפרגוד כי בזאת הם נלכדים, עלה משאול והגיד לחברי הבית דין היקרים מאמר לבוש המדים, וצוה את פיצ'ה וילשנסקי הבליעל להרגם במיתה רוחנית ובכוח הערמומיות והחנפנות שלו ואת התמימים המשיחיסטים המאמינים בכל לב הוציאו תחילה.

חטאנו רבינו, סלח לנו אבינו:

למד ליבה כדי לכרות ראשם תחלה הרבה משה הבלין לבעון וגם הרוג במיתה רוחנית את בחורי ישיבתנו בקרית גת ואל יראו במיתת הצדיקים הצפתים קודם. להפיל גורלות צוה צפעון-וילשנסקי ונפל הגורל על תמימים משנת תשע"ב-תשע"ה לשפוך דמם הוא נפשם החסידית כשור פר, וכשהצליח ללמדם לימודי חול ונחתך ראשם, נטלם וצרח עליהם בקול תרועה כשור מלחמה, אוי למי שיעין לדבר נגד החלטות הבית דין! לשונו תלחוך בעפר.

חטאנו רבינו, סלח לנו אבינו:

מה מאד צחקו לייזי וילשנסקי ולוי הבלין עם בת בליעל לקול התגייסותם של נערי החמד, תואר יופיים בלבה חמדה, ושאלה מאת לייזי ולוי להוציאם מהגיוס, נאץ בליעל דבר זה לעשותו להפשיטם מכל ציורם החסידי ולשקר להם בקול צחוק צורח כי יעשו כך יותר מבצע תפילין לנחת רוח רבינו.

חטאנו רבינו, סלח לנו אבינו:

החוזר ר' יואל והמשפיע ר' זלמן גופין צעקו במרה: זו תורת החסידות וזו שכר תומכי תמימים? אוי רבי - וילשנסקי-הבלין מנאצים שמך הגדול והנורא, מחרפים ומגדפים ומחללים שם ליובאוויטש ועוקרים את התורה. ענתה בת קול מבית חיינו: לכו ומחו בו, הרי אני את שלי עשיתי ואתם בניי עשו כל אשר ביכולתכם להביא משיח צדקנו ויתמו חטאים ולא חוטאים מן הארץ.

חטאנו רבינו, סלח לנו אבינו:

משפיעים וחסידים מלאי מבצעים כרימון, גדושים בתורת החסידות נהרגו הושפלו ונתבזו עד לעפר, הוציאו את ר' יואל כשהוא כותב את ספר הערכים וסרקו בשרו במסרקות פיפיות של יושבי הוואצאפ שלוחי-וילשנסקי, צוה הבלין להוציא את ר' זושא אלפרוביץ מרום עולמו ובניירות ממשלתיים שרפו שיעוריו ועיקר חינוכו ומיד נפגע ונאדמו פניו וספר מאמרים עמו. וגם את העובד המשכיל המשפיע ר' פיצ'ה אופן השפילו ורמסו כבודו עד לעפר, הושיבוהו לבדו בהתוועדויות ורמזו לתמימים כי אין מה לקבל ממנו.

חטאנו רבינו סלח לנו אבינו:

ביז דא האבן איך געשריבן און וויטער קענסטו אליין טראכטן

איך בין מפרסם דיין אימייל זאל אלע קענען דיר שיקען מחאות ווייל סופך מוכיח על תחילתך, דו ביסט שטענדיק גיווען א שלאגער און ביסטו איצטער דער נחש הקדמוני וואס הרגעט תומכי תמימים.

אוי לו לר' ניסן עד דו ביסט זיין תלמיד.

עד כאן המכתב החמור מאד שאדם פשוט השקיע כנראה מאד לכתוב זאת מכאב או מכעס או שניהם. לכותבים המיילים מי זה ר' ניסן שנכתב כאן? לא הצלחנו לברר עדיין.

2 הודעות:

1. שבע נסיונות כניסה נעשו מצרפת. זה שמנסה מצרפת לפרוץ לנו למייל כדאי להפסיק זאת. ומי שיודע משהו על מי מנסה דוקא מצרפת לפרוץ לנו למייל נא להודיע לנו ואנו נפרסם הכל. לא ניתן לפרוץ למייל ולהשתיק אותנו. לא מגיע לחסידות חבד שיהיה בה כזו רמת השתקה.

2. לא כל מה ששולחים כאן בדקנו אבל הפעם אנו מקוצר זמן רק מביאים דברים לשתף הקוראים ולא לאכזב את השולחים שמחכים לראות זאת מתפרסם.

3. מבקשים מכל מי ששולח סיפורים ורכילות הכל לכתוב שזה רק 'לכאורה' כדי להזהר מעורכי הדין של הבלין-וילשנסקי שהם מפעילים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.