רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 6 באוקטובר 2016

בחורי גור בחודש תשרי 1939 (ת"ש) ובחורי חב"ד בחודש תשרי תשע"ז - ההיסטוריה חוזרת כצאן לטבח מגזירת הקנטונים של וילשנסקי-הבלין

מאת  חרדי כאוב

ר' חיים שאולזון.

כמוני כמוך. אחרי ימי התעלות רוחנית של ראש השנה. כבר חשבתי מה לי ולדרעק המלוכלכך הזה של גזירת גיוס כל בחורי חב"ד על ידי צמד הפושעים וילשנסקי והבלין? יבוא בעל הכרם ויטופל בכרמו.

הרי לי ולך ולכל העסקנים שעומדים בצד הדבר ברור כשמש כי כמו תמיד תמיד תמיד וילשנסקי והבלין או בני משפחתם ימצאו עצמם בכלא. זה הרי ברור למי שמבין מהלכים במדינת ישראל. אז למה לי להתלכלך? ההיסטוריה תאמר כבר את דברה ותעניש את המושחתים.

אך אירע לי מקרה שמבחינתי אולי תחשבו שגם אני בין הבאבות הנוכלים, אך ראיתי אות משמים שעלי כן להמשיך לכתוב על הענין למרות הטרחה שבדבר.

ביום שני של ראש השנה. הלכתי לכותל המערבי אחר הצהריים להוציא את היום הקדוש בכותל. ראש השנה לבני גילי זה כבר לא עם תינוקות ואירועים משפחתיים ואני לא מאותם צדיקים ששומעים אלף פעמים תקיעות בבריסק ברח' פרס וכיוצא באלו. אצלי ראש השנה בגיל הזה זה יום של מחשבות על עם ישראל על העבר ועל העתיד. כאחד שהיה בהרבה מערכות אני מנסה להבין את מהלך הדברים. איך הרבונו של עולם מוביל את עם ישראל.

והנה בדרכי לכותל פוגש הנני יהודי בר אוריין שמשום מה התחיל לשוחח איתי על הימים שלפני פרוץ מלחמת העולם השניה 'די שואה',
.
שנת תרצ"ט היתה אחת השנים של מחלוקת אלכסנדר וגור. כאשר באותה עת ניסו הרבה לעשות שלום בין האדמורים ולהפגישם ואכן הצליח חלקית, אך בתוך גור היו זרמים שהתנגדו למהלכים הללו,  הם חששו כי בחורים צעירים ילכו לאדמור מאלכסנדר שבאותה תקופה היה צעיר ומדבר הרבה ד"ת, בשונה מעמיתו האמרי אמת שכבר היה כמעט מסוגר בחדרו. מה עשו? כבר מהקיץ התחילו להתכונן לחגים של ימים נוראים. בגור היו תמיד באים לימים נוראים, אך היה שם בלאגן גדול מקומות האכילה והשינה [הסטאנסיות למי שיודע] לא היו מאורגנים כיאות. בחורים קטנים ובחורים מבוגרים היו ביחד עם אברכים וגם היו הרבה מרעין בישין של גניבות ועוד תועבות כמו שיש תמיד. באותה שנה הוחלט לסדר הכל. כבר מהקיץ עשו ועדה שתהיה אחראית שחייבים דרכה להרשם בצורה מסודרת. הרחיבו את החצר של גור ואף בנו nghi אוהל ארעי מברזנט צבאי ובו מקום למזון ועוד הרבה עזרים ואפילו לדבריו הוציאו כבר עיתון מסודר לארגן כל זאת. גור היתה אז בתפארתה. היתה אוירה שגור היא החסידות החזקה והמאורגנת ביותר.

הדבר עלה הון תועפות. וכשניסו לברר מנין הכסף העצום הזה, התברר משהו מעניין: אירגון הגוי'נט תרם חלק נכבד מהוצאות ימים נוראים בגור. מה לארגון הגוינט וגור? ועוד הכנסת אורחים לאורחי הימים נוראים?

התשובה הגיעה רק שנים מאוחר יותר. אך כבר היה מאוחר.

רק איש אחד לא חגג בכל החגיגה הזו. היה זה האדמו"ר מגור בעצמו שבכלל רצה לנסוע לארץ .'פארן אין ארץ ישראל פארן צריק אין ארץ ישראל אין בין ארץ ישראל' איד' כך היה מלחש על כסאו כל הזמן לתמהונם ועצבותם של העסקנים שחלקם אף ליידער אחזו אותו ללא כל כך שפוי.

האדמור ידע כמו שכל העיתונים וכל הפרשנים ידעו שעומדת לפרוץ מלחמה ענקית. לא ידעו איך ומה אך ידעו שיש אולטימטום. זה היה שחור על גבי לבן.

האדמור שוב אמר אני רוצה לעזוב כאן. אך. לחסידי גור העשירים היו כמה מפעלי ענק בפולין לייצור גרביים לייצור שמן ועוד. מפעלי ענק אלו היו ביחד עם השקעה של ארגון הגוינט והם חששו שאם יעזבו את פולין בימי המלחמה כל המניות של בתי החרושת שלהם ייפלו. ושים לב... הגו רעיון: להשקיע סכומי עתק בימים נוראים בגור כדי שכל החסידים יגיעו ולא יחשבו לעזוב את פולניה שעומדת להיות מופצצת.

את הסוף המר והאכזרי כל אחד יודע. באותם ימים נוראים גור היתה מופצצת ומאות ואלפי בחורים נהרגו והושמדו מיד בחגים כאשר הם מרוכזים בגור נגד רצונו של האמרי אמת. נגד דעת כל המומחים אבל בגלל כמה שטנים שניהלו פוליטיקה עם אלכסנדר וכמה בעלי ממון שהכל היה אצלם אינטרס כלכלי.

לולא זאת יתכן מאד ובארץ ישראל היו מגיעים כמה מאות משפחות וכמה מאות בחורים עילויים ביחד עם האמרי אמת מגור והכל היה נראה אחרת.

ר' חיים אני הולך לכותל ושומע ממנו את הדברים המזעזעים המגובים במסמכים [ויצויין לשבח האדמור הנוכחי מגור כי עם כל הטענות עליו הוא זה שמנע את פירסום כל המסמכים האלה בספר ראש גולת אריאל ועוד חזון למועד]. אותו יהודי חושב שהוא מספר לי היסטוריה ואני כבר אומר: זה מה שקורה בחב"ד כיום

אני נכנס לאתרים שלהם ושישו ושמחו התרגשות. מאות בחורים ווילערס נוסעים לחצרות הקודש! באמת גיוועלד נורא נוראות. איי נורא נוראות. מקבלים מיטות יפות מקבלים אוכל חם. מקבלים כבוד.

מאחורי כל זאת עומדת קבוצה קטנה מושחתת שעומדת לקחת את כולם על משאיות לגיוס. שם הם גורמים להם להרגיש בטוחים ואוהבים ורצויים וכך למכור נשמותיהם. הם משתמשים בחגים למטרותיהם הנלוזות.

אני יודע שיש בחבד שיקראו זאת ויגידו זה פנטזיה, אז בואו תמשיכו קצת לקרוא:

תבינו מהפיכה חברתית מתרחשת תוך חמש עשר שנים לא פחות. זה לא שמחר בבוקר כל הבחורים מורידים כיפות וזקנים. ממש לא. זה תהליך חברתי שלוקח לו כמה שנים שיושבים חבורת אסטרטגים כדי לבנות את החברה איך היא תראה בעשור הקרוב.

זה תהליך שמתרחש מול עינינו וברור שכל אלו הבחורים הטובים שנוסעים לחגים לא מרגישים ולהיפך מרגישים סיפוקים וחויות של התעלות בעבודת הקודש. הם כלל לא מבינים שעין פקוחה בחברה הישראלית כבר נתנה בהם את חיתתה.

שלא לדבר על הנושא של יאיר לפיד שזה אומר שבחורי חב"ד מופקרים למפקדים ומפקדות ואנשי רוח והיגוי שיושבים היטב היטב ומכירים אותם לעומק.

הרי האדם הוא טיפוס חברתי אין כזה מושג שבחור לא מושפע . צהל בונה תשתית ענקית שהוא משקיע בה מליונים.

התשתית שצהל בונה עבור בחורי חבד היא תשתית הרבה יותר מתוחכמת מאלו שמכניסי האורחים בחגים בחצרות קראון הייטס. יש שם הרבה יותר כסף הרבה יותר מחשבה משרתים אותם הרבה הרבה משפיעונים ורבנים שילכו עם סמלים משיחיים וידבררו את המהלכים האלה וכבר מדבררים. אני מוכן לחתום על כרטיס לוטו שיש עכשיו בחגים הרבה אנשים שזה תפקידם ליצור רוגע ולדבר בערמומיות על הגיוס. זה מהלך בסיסי שכל מי שמבין א-ב בניהול במדינה יודע זאת ברור.

מדובר כאן על התהליך רק לכיוון אחד: הרס של בחורי חב"ד לעשור הקרוב בוודאות מוחלטת. אתם תראו אט אט את הבחורים הקדושים האלה יום אחד עם מכוניות חדשות ויפות, עם סטנדרט חיים אחר. עם דרישות לבת זוג מסוג שונה. עם מחשבות על עבודה אחרת וכמובן מוסדות חינוך הילדים שלהם יהיו שונים לגמרי. זה פשוט דבר עובדתי.

אני יודע שכנראה הרבה בחורים קוראים זאת ואומרים: לי לא יקרה כלום. שטויות. אני בסדר. הם אפילו לא מרגישים את התהליך הזה. הם כמו הבחורים בגור לפני שואה שרצו אחרי עיתוני הסטאנסיות ההכנסות אורחים ונהנו לראות את גור בתפארתה אך למעשה מקורבי הרבי ידעו כי הרבי רואה אסון קרב. האמרי אמת בתוכו ולא מאמין בכלל בכל גור ורוצה לנסוע לארץ.

זה מה שעבר לי בראש השנה בראש והבנתי שכנראה הפגישה עם אדם יקר זה היא ממש עבורי אות משמים.

אך עוד הפעם השאלה שלנו ר' חיים, אנו שיודעים בוודאות מה עומד לקרות כאן, מה אנו יכולים לעשות כאשר כולם אוכלים ממרק העדשים עם הרעל הזה?

אז קודם כל ר' חיים ואלפי הקוראים: אני מודיע שוב: למרות כל טרדותי וחוסר כוחותי - המייל האדום פתוח  יפתח. מייל זה יתפרסם בימים הקרובים שכל אחד שחושש יוכל לשלוח לשם פרטים מה שיודע על כל אותה חבורה בחבד שאחראית על הגיוס. שימו לב החבורה מהסוג הזו רק אוהבת חושך כמו שרצים שעובדים בחושך. ברגע שאתה מפרסם אפילו רק תמונה בלי רכילות מיד הוא מתחיל לקבל אגזמה. אנו נפרסם את שמותיהם פרטים עליהם וכל הידוע מה מעשיהם באור ובחושך וזה דבר ראשון שהם יבינו שהליובאוויטשער לא משחק שלהם. אם החסידים שלו שותקים יש לו אוהדים ומעריציים שאכן לא צועקים סיסמאות לא אומרים כל יום חתת אך יודעים שהיו היה יהודי שמסר חייו וכשרונותיו וכוחותיו הרוחניים הכבירים [שמעתי מהנתיבות שלום  את המילים האלו: לית מאן דפליג כולי עלמא מודי שלא יהיה לעולם אדם השלם כמוהו והוסיף בשקט, ואני לא יודע אם היה!] ואף השפיל את כל כבודו בשביל עם ישראל אחרי השואה, בשביל לבנות את היהדות החרדית ואת מוסדות התורה שעם ישראל לא יהיה חצי אחוז בעולם כמו שחשבו כולם אחרי השואה. הוא נלחם כאריה וזה עלה לו ביוקר ביוקר כל המלחמות שלו למען האמת. והנה הבנים סוררים שלו ובעצם זה לא בנים זה בנים חורגים עבדים מתפרצים רוצים בשביל קצת תאווה לאבד את הכל כמו לבן הארמי. אז תדעו שיש כאלה שלא יתנו לזה לקרות.

אבל מלבד זאת אני רוצה שוב לפנות לר' חיים שאולזון שליט"א ולומר לו ממה שאני יודע ברור:

דע לך ר' חיים ודעו אתם הקוראים הצעירים, שאת החזרת השפיות לציבור הליטאי שהוא ציבור איכותי ברמה מאד גבוה הרבה יותר מהרבה ציבורים בחברה החרדית, אותו ציבור שנשלט במשך כשלש עשורים על ידי קומץ הזויים טרוריטסים מחבלים שהכריחו עיתונאים לעשות ולכתוב כרצונם ואיימו שנים על גבי שנים על רבנים וגודלי תורה ועל משפחותיהם והתחנפו ושיחדו בכספים וליקקו וכיבדו ועשו הכל מי שהפיל זאת היה אתה ורק אתה ר' חיים הכשרת את הקרקע בכתיבה שלך כבר מאמצע שנות השמונים שיום יבוא והמהפך יקרה. והנה זה קרה הרב שטיינמן - יאריך ה' ימיו ושנותיו בנעימים וימשיך להנהיג את הציבור העצום הזה מתוך עירנות מתוך שפיות ונאמנות למסורת החרדים לדבר ה' מדורי דורות. המהפיכה הזו שייכת בראש וראשונה לאיש אחד - ר' חיים שאולזון. זה לא קרה ביום ולא בשנה. אבל זה חילחל כי אתה כותב דברים שפויים מהלב ומההיסטוריה של החברה החרדית ואנשים לא מטומטמים. 

את הקרע באימפריית סטאמר, שזה לדעתי קרע בריא לחברה החרדית שסטאמר לא תהיה מפלצת כלכלית כוחנית אימתנית שמפילה חיתתה על כל ניו יורק עם אוסף בריונים - אתה ורק אתה עשית בכל הטורים שלך בפנים חדשות כאשר נאלצת לכנות את הראש שלהם בכינויים בוטים כדי שאחרי פטירתו תחזור שפיות למחנו ותאמין לי ביושבו למעלה האדמור ר' משה טייטלבוים מודה לך כל יום ויום. חבר'ה, זה לא קרה ביום אחד. אבל זה קרה וקורה שעה שעה.

אתה ורק אתה ר' חיים יצרת סטנדרטים חדשים בטיפול בפדופיליה [עדיין לא מספיק אבל השטח מתעורר] עשית זאת כאשר המימסד האימתני של גור ויזניץ בעלז ליטאים השתיק כי מדובר במשפחות הקרובות לצלחת. אתה נותן גב לכל האנשים הישרים שמעורים בכל חברה ואתה מגבה אותם שלא ישתיקו אותם ויסתמו להם את הפה.

אתה ר' חיים מוביל מהפיכה ואתה תרשם בהיסטוריה כאחד שהכשיר את השטח למהפיכות בריאות בחברה החרדית מבלי חלילה לאבד את האמונה כמו הקרן הקיימת וארגונים אנטישמיים שונאי ד' שרק אומרים שרוצים לתקן את החברה החרדית אך מתכוונים להשמיד אותה. התיקונים שאתה עושה הם עם אצבע על הדופק שיתאימו לגדולי ישראל ולדעת תורה השפויה מאז ומתמיד.

אני חוזר ואומר: אנשים לא מטומטמים! הם יודעים מי שקרן ומי אומר דברי טעם. הם רק מחכים שמישהו ילך לפני המחנה ויאמר את הדברים. הם חוששים על משפחותיהם על פרנסתם על מעמדם החברתי. הם מחכים לך.

ואתה ר' חיים תמשיך לכתוב תמשיך לחשוף את השחיתות של וילשנסקי-הבלין. יש כאן מצב של צאן ללא רועה שכל אחד עושה בו כבתוך שלו והפעם זה וילשנסקי הבלין ממניעים כלכליים-משפחתיים וכד. 

לך בכוחך זה והושעת את ציבור בני הישיבות של חב"ד מידי משפחות הפשע וילשנסקי הבלין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.