רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 בספטמבר 2016

ווארטים


"הרצון לנצח, התשוקה להצליח, הדחף להגיע לפוטנציאל המלא שלך… אלו המפתחות שיפתחו את הדלת למצוינות אישית."

מישהו יודע אולי אם נשיא אוקראינה מגיע להלוויה ויש לו מקום בחזור? חבר ברסלבר שואל

מסתמן שהנשיא אובמה ישאר לשבות בשבת בירושלים, עקב רצונו להשתתף בטיש האחרון של השנה בראחמיסטריווקא וכן להשתתף בשל"ז של שישא בתולדות אברהם יצחק

 בתחנת רכבת
חבר: "היי, מה אתה עושה פה?
אני: "מחכה לאוטובוס"
חבר: "חחח, אבל פה זה הרכבת"
אני: "על שאלה מטומטמת מקבלים תשובה מטומטמת

 פרסי אחד נכנס למסעדה, מזמין שלל מנות וכשסיים שואל אותו המלצר: "חשבון אדוני?"
"לא", עונה הפרסי, שכחת ששילמתי?". קם ויוצא מהמסעדה.
סיפר הפרסי לחברו הרומני על המקרה. למחרת מגיע הרומני לאותה מסעדה, מזמין המון מנות, וכשסיים שואל אותו המלצר: "חשבון אדוני?"
"לא", משיב הרומני, "שכחת ששילמתי?". קם ויוצא מהמסעדה.
מספר הרומני לחברו התימני על המקרה. למחרת מגיע התימני, מזמין את כל המנות מהתפריט, וכשסיים, ניגש אליו המלצר נבוך: "תסלח אם אני שואל לגבי החשבון, פשוט לא יודע מה קרה לי השבוע שהצעתי חשבון לאנשים שכבר שילמו".
משיב התימני: "לא איכפת לי מה קרה לך, רק תן לי כבר עודף מהמאתיים שקל שנתתי לך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.