רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 25 בספטמבר 2016

ווארטים


״לך תבין את האמת שבהיגיון, דבר חסר יכול להשמע נכון והגיוני, דבר שלם יכול להשמע הזוי ודמיוני.״

למה לא מיצרים את הבטריות של הפלאפון מהחומר שיצרו את שמעון פרס ?

מסתמסת עם המחנכת של הילד​
היא: לא לשכוח שיש שינוי במערכת של מחר, לא יתקיימו השיעורים: חנ"ג, זה"ב וכש"ח.
אני: צמצח"ל
היא: לא הבנתי...
אני: את התחלת !!!

הבדל בין בית ספר לחיים .. בבית ספר אתה לומד ואחכ יש מבחן בחיים אתה נבחן ואחכ מזה אתה לומד

רעש של יריה פחות מלחיץ מזה של הוויז כשהוא מחשב מסלול מחדש

מה ההבדל בין שיפוצניק לרופא?
שיפוצניק מכסה את הפדיחות שלו במלט
רופא מכסה את הפדיחות שלו באדמה

 אני: *מדליק סיגריה*
אישה ברחוב: עישון יכול להרוג אותך!
אני: הסבא רבא שלי חי עד גיל 107
אישה ברחוב: והוא היה מעשן?
אני: לא, אבל הוא התעסק בעניינים שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.