רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 11 בספטמבר 2016

ביוזמת הרב משה הבלין אלפים התפקדו ל'בית היהודי' - האם הוא חרדי או מזרחיסט? ומה לרב בבית דין רבני חב"ד עם המזרחי?

בשבילנו זה לא חדש, גם לפני שנים הוא סייע לכהניסטים שהריצו מפלגה משלהם, הוא עושה כל מאמץ לחדור לפוליטיקה בתקוה כי דרכה ישיג משהו, אבל חשבנו כי מאז שהוא חבר בבית הדין של רבני חב"ד הוא יבין כי אינו יכול עוד לשחק את המשחקים האלו וכי הוא חייב לשמור על כבודה של חב"ד ולהימנע מהרפתקאות מביכות

אז בואו ותקראו מה כותב לנו יהודי בקרית גת:

אלפים התפקדו מחב״ד ביזמת הבלין כולל הבלין ומשפחתו לבית היהודי והם נעולים לבן דהן ובנט. האירוע בקרית גת של התפרעות החרדים הזדמנות להציף את ההתפקדות אצל החרדים הקיצונים. הם ישתמשו בזה כמנוף ויגרמו שחב"ד לא ייחדשו התפקדות ויצא מנצח.
הבלין בנוסף לדיכוי הרב שלמה בן חמו קיבל מבן דהן גם את רבנות שדרות ותקציבים לארגון רבני חבד
על התפרעות חרדים בבית הרב הבלין מחב"ד על תמיכתו בגיוס חב"ד לצה"ל. על חב"ד להפסיק את המשחק הכפול חרדים כשנוח להם, ומזרוחניקים כשנוח להם. בחינוך קשרו עצמם לחינוך הממלכתי דתי אף שאינם מקבלים אתיופים. הם מארחים חילונים לשבת וחג בכול בתי חב"ד בעולם אבל בקצבאות ממשרד הדתות הם חרדים לכול דבר.
במפקד האחרון התפקדו באלפיהם לבית היהודי וזכו ממנעמי המשרד לענייני דתות בהתאם. הרב המותקף הבלין ומשפחתו בין המתפקדים. הוא מתוגמל בהתאם הן כרב העיר קרית גל וכרב ממלא מקום בשדרות זה לא נוחת משמים מהתקיפה עד לרגע זה חברי הכנסת החרדים ממלאים פיהם מים וזה אומר דרשני. פשוט נקעה נפשם מהמשחק הכפול הבלין. 
הרב הבלין דוחק את חב"ד לרגע האמת בין להשתייך לחברה החרדית או שבעצם בפשקוילים ובהתפרצות לבית הרב הבלין אומרים החרדים לחב"ד המשחק נגמר ואתם לכו לכם עם הפוליטיקה של הרב הבלין לפינה שהוא דחק אתכם כמזרוחניקים משרתים ולא חרדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.