רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 22 בספטמבר 2016

פינת החסד היומי

מאת יוסל

קראתי היום מאמר של הרב יעקב ב. פרידמן בבקהילה, על יחס חם לנושרים. ונזכרתי סיפור ששמעתי לפני כמה שנים, יום אחד מקבל המשפיע הגאון הצדיק רבי אהרון טוסיג, הזמנה לחתונה בארצות הברית עם כרטיס טיסה , הוא הופך את ההזמנה לכל הכיונים, לנסות להיזכר מי זה האדם מאמריקה ששלח לו את ההזמנה עם הכרטיס טיסה, ולא הצליח להיזכר, שהגיע לחתונה נתנו לו כבוד מלכים, אחרי החתונה הוא ניגש למחותן לשאול על פשר הסיפור של ההזמנה, אומר לו המחותן אני חייב לך את החיים, והסביר, יום אחד נשבר לי מהישיבה והחלטתי לעזוב הכול ולהיות חילוני, אבל אמרתי לעצמי בליבי, אני עוד רוצה להתפלל את המנחה אחרון בישיבה, לפני התפילה ניגשת אלי הרב טוסיג, סידרתי לי את הצווארון, ואמרת לי ברגש שלא מתאים לבחור חשוב כמוני להיות עם צווארון לא מסודר, פתאום קיבלתי תחושה שאני שוה, ואז החלטתי להישאר בישיבה , התחתנתי והקמתי בית חסידי לכל דבר, בזכותך רבי אהרון, ולכן שלחתי הזמנה עם כרטיס טיסה, כמה חשוב המילה הטובה לזולת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.