רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 23 בספטמבר 2016

*השקר הגדול נחשף: מה מעניין את וועדת "הרבנים" לענייני תקשורת, האם דאגה לעתיד הציבור החרדי או רק כסף וכסף וכסף? ואיך תניידו ברגע אחד את המספר הכשר שלכם לחברה אחרת ללא עלות?*

חברת הסלולר 'טלזר' העוסקת בשירותי סלולר בעיקר עבור עובדים זרים, החלה בימים האחרונים לספק שירותי ניוד קווי סלולר מהקומות הכשרות בחברות הסלולר השונות - לשירות החברה. הקווים המנויידים לחברת טלזר הופכים לקווים רגילים שיכולים לכלול גם חבילת גלישה אינטרנטית והודעות SMS - זאת למרות שמדובר במספרים מהקומות הכשרות.
מדובר בהכרזת מלחמה של החברה, שאינה חתומה על הסכמים עם וועדת הרבנים לענייני תקשורת, ומאפשרת כעת לנייד קווים מהקומות הכשרות למסלולים שאינם מוגדרים כ"כשרים" - מה שחברות הסלולר השונות בישראל שנמצאים בהסכם עם הוועדה לא מאפשרים.
הגורם, המעורה היטב במכירות למגזר החרדי, מספר כי מרבית הניודים מבוצעים לתכנית 'תואם כשר', בה מוצע ללקוחות קו לשיחות ולהודעות SMS בלבד, ללא אינטרנט. "לרוב מדובר באברכים או בחורי ישיבה שמחזיקים טלפון תומך כשר *בגלל המחיר הזול משמעותי ממחיר טלפון כשר שמוצע במחירים לא הגיוניים,* הם פשוט מעדיפים קו נורמלי בלי אינטרנט מאשר האפשרות לרכוש טלפון יקר" אומר הגורם.
"אנחנו רצינו להיכנס גם למגזר החרדי עם קומה כשרה" אומר הגורם, "אבל *וועדת הרבנים לענייני תקשורת דרשה מחברת 019 סכומים שאנחנו לא יכולים לעמוד בהם. אנחנו חברה קטנה ווירטואלית ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו העברת אחוזים מכל קו כשר* לוועדת הרבנים לענייני תקשורת".
לדבריו, עד כה, מכיוון שלא היה מדובר בכמות גדולה של ניודים, למרות שוועדת הרבנים לענייני תקשורת ידעה מהתופעה, היא לא התייחסה לכך מאחר ולא מדובר במספרים גדולים. אלא שהגורם מספר כי כעת הם חוששים שוועדת הרבנים לענייני תקשורת תחל להילחם בחברה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.