רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 16 בספטמבר 2016

ווארטים


״כשאתה מחפש אדם שיהיה חברך, חפש לב יפה, ולא פנים יפות, כי דברים יפים אינם בהכרח תמיד טובים, אך דברים טובים הם תמיד יפים.״

 "אבא למה אתה נוסע לאומן? אתה לא ברסלב"- האבא עונה: "אני נ נח נחמ נח-מאמא!"

למה שכרו של פנחס נכתב בפרשה חדשה ולא בפרשת בלק? כי שבוע שלם צריך לחשוב אם לתת שכר לקנאי. כששמע הסאטמאר רב מיד אמר בשביל שהמזרוחניקים שיוצאים בתחילת קריאה"ת ג"כ ישמעו איזה שכר מגיע לקנאי...

כשבנו א' ממוסדותיו סייר במקום ושאל על כל דבר כמה עולה ומי עושה, היה דבר שעל זה אמרו שזה מישהו עושה לשם שמים, מיד אמר כל כך הרבה כסף אין לי...
עוד אמר שהוא בכוונה משאיר את המנהלים שגנבו, שכמה כבר יכולים לגנוב. ובמקומות אחרים מביאים חדשים כל הזמן, וכל אחד מתחיל את הגנבות מחדש.

בדיחה ידועה ממרן היארמער רב הרה"צ רבי יעקב מילער שליט"א, הוא היה אומר: אני התחתנתי עוד לפני המלחמה (פאר'ן קריג), כי אצלי המלחמה התחילה אחרי החתונה...

ראש עירייה (לא משנה איזו, רובם כאלה) רצה לבנות גשר חדש והזמין אליו קבלנים להצעות מחיר.
מגיע קבלן ערבי ונותן הצעה של מיליון דולר.
שואל אותו ראש העיר: "איך הגעת לזה?"
אמר: "שליש חומר, שליש פועלים השאר רווח" - ראש העיר שלח אותו הביתה...
הגיע קבלן רוסי ונתן הצעה של 2 מיליון דולר.
שאל אותו: "איך הגעת לזה" זה כפול מהערבי?
אמר לו: אני משתמש בחומרים יותר משובחים, בפועלים יותר מקצועיים, "שליש חומר, שליש פועלים, השאר רווח" - שלח גם אותו.
הגיע קבלן יהודי נתן לו הצעה של 3 מיליון דולר.
שאל אותו ראש העיר: "איך הגעת לסכום הזה? אתה הכי יקר!!"
ענה לו: "מיליון בשבילך, מיליון בשבילי, ומיליון לקבלן הערבי שיעשה את העבודה".
הוא מיד זכה במכרז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.