רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 6 בספטמבר 2016

ווארטים


״נאמר לנו שהכישרון יוצר את ההזדמנויות, אבל לעיתים נדמה כי תשוקה בלתי מתפשרת יוצרת לא רק הזדמנויות משלה, אלא גם כישרון.״

איך קוראים לבית הספר לבנות של המחבלים? "ליקוטי עצות"

אחד הסביר שיש לו איפון כי ככה הכל הולך מהר
בנקים וכו'
אז מישהו ענה לו אני הולך לבנק נכנס מחכה ואח"כ מיד יוצא
וכמה זמן לך לוקח לצאת מהאיפון?

 מנהל בנק נכנס לסניף ורואה, לחרדתו, טור של נשים וטור של גברים.
"מה זה?", הוא מתפרץ על הפקיד, אתה עושה לי כאן בדרת נשים... אתה רוצה שיהרגו אותי?".
"ממש לא", עונה הפקיד בפחד, "זה פשוט טור של מפקידים, בצד הזה וטור של מושכות בצד השני".

יום אחד בעבודה שלושה שעבדו מאוד קשה במפעל ייצור גדול התיישבו לאכול ארוחת צהריים, הראשון מרוקאי הסתכל בפרוסה שלו וראה ביצים עם עגבניות ואמר עוד פעם אחת שהאישה הזאת שמה לי את זה לארוחת צהריים, אני קופץ מהבניין, השני שהיה רוסי פותח ורואה פרוסה עם גבינה לבנה, והוא אומר שגם הוא יקפוץ אם הוא יראה את זה שוב, והשלישי שהיה כורדי הסתכל בפרוסה שלו ואמר שגם הוא יקפוץ אם יהיה לו אותו דבר שוב, יום למחרת הם מסתכלים בפרוסות, רואים את אותו הדבר, רושמים פתק קטן וקופצים, אחרי זה נפגשות הנשים שלהם ובוכות וקוראות את הסיבה לקפיצה אז אשתו של הכורדי אומרת : זה ממש מוזר, מה שבעלי עשה, כי הוא היה מכין לעצמו את האוכל !

ארנב אחד הלך למאפיה, ניגש לדלפק ושואל: יש לכם עוגת גזר? אמרו לו: לא...
למחרת שוב: יש לכם עוגת גזר?
ככה שוב ושוב כל יום במשך כמה שבועות...
עד שיום אחד... נמאס למלצר. אז הוא אומר לארנב: עוד פעם אחת שאתה שואל ת'שאלה הזאת-אני תולה אותך על מסמר.
למחרת הארנב נכנס למאפיין, ניגש לדלפק, שואל ת'מלצר: יש לך מסמר?
אומר המלצר: לא למה שיהיה?
אומר הארנב: טוב אז יש לכם עוגת גזר?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.