רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 בספטמבר 2016

מה רוצים ממשה הבלין?!

מאת אנ"ש בית שמש

משה הבלין בכל מקום חוזר ואמר שהוא לא מבין מה רוצים ממנו הרי יש עוד חברי בי"ד שאישרו את ההסכם, הוא לא מבין למה דווקא באים אליו, בנוסף הוא לא מבין מי הלך ופרסם את כל הנושא החוצה?

ר' משה תפסיק לשקר את הציבור, הציבור לא כ"כ טיפש כמו שאתה חושב, הרי אתה הלכת והתראיינת בכל אתרי חב"ד (ואתרי אינטרנט חרדים כמו 'בחדרי' ו'כיכר השבת') על ההסכם והוצגת שם כראש ישיבה חבר בי"ד רבני חב"ד וכמי שהוביל את ההסכם (סיפרת בהתלהבות איך שנסעת כל הזמן לפגישות עם הצבא בעניין הסכם זה), ולכן תבין לבד למה כל האש מופנת אלך, שאר חברי הבי"ד שהתקשרו אלהם (כמו הרב סלונים והרב הלפרין והרב גור אריה) לא ידעו בכלל מה מדובר אלא אמרו מפורשות לכולם שהם סומכים על הרב הבלין שדיבר איתם (יש את זה מוקלט) אתה מבין עכשיו למה כולם מפנים אלך את האש.
בנוגע לשאלה מי הלך ופרסם את זה לקנאים של החרדים, פגשתי אברך חרדי מהעיר שלנו בית שמש שמקרוב לקובצה הזאת ושאלתי אותו איך הם הגיעו לכל זה, האם משהו מחב"ד סיפר להם? הוא הסתכל עלי בצורה מוזרה, ושאל אותי אני לא מבין האם כל הנושא הזה היה בשקט?! הרי היום בעידן התקשורת של האינטרנט שהכל מתפרסם ואין סודות, כבר חצי שנה שמדברים על הנושא הזה, ולא רק באתרי חדשות של חב"ד אלא גם באתרי חדשות חרדים, וברגע שאנשים שלוחמים נגד הגיוס רואים ידעה בכיכר השבת " הסכם חב"ד עם צה"ל: 85% מבחורי חב"ד יגיוס לצבא ו 15% יקבלו פטור" זה מלחיץ אותם הם מבינים שמחר זה יהיה גם בבעלז וגור ואח"כ הצבא גם ירצה את הילדים שלהם ונגמר הסיפור, לכן אל תצפה שהם ישתקו, אלא להפך הם לא ירדו מהמאבק וימשיכו עד שיראו שהם מפרקים את ההסכם הזה, שבעקיפין הוא גם יפרק את הציבור החרדי.
כל השנים חגגתם ועשיתם על הגב של ילדי חב"ד כסף, יתכן שמלמעלה סיבבו שהצלת חב"ד והעזרה לכל אותם עשרות הבחורים בחב"ד שגיסו בכפייה בגללכם, יקבלו עזרה וסיוע מגופים חרדים מחוץ לחב"ד שיעמידו אתכם במקום ויעצרו את השחיתות הנוראה בחב"ד שכולם מפחדים להגיד לכם בפרצוף מה שאותם קנאים אומרים.
מ ש ה  ה ב ל י ן   מ ו כ ר   א ת   י ל ד י נ ו   ל צ ב א   ת מ ו ר ת   כ ס ף !!!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.