רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 15 בספטמבר 2016

ווארטים


״אדם מאושר הוא זה ששוכח את השלילי של יום האתמול, אומר תודה על הטוב של היום, ונשאר אופטימי לגבי מה שיבוא מחר.״

שמעון פרס בראיון למלאך המוות אני לא מתכוון לצאת מבית החולים בזמן הקרוב עד להסכם הבא

ליובאוויטש אומרים שאלול ראשי תיבות באידיש ״לחיים, און ווידער לחיים״!

יהודי צדיק נפטר והגיע ישר לגן עדן.
באו המלאכים לשאול לשלומו.
התלונן הצדיק..למה אתם נותנים לי כריכים בארוחות..ובגהינום אוכלים סטייקים?
ענו המלאכים..תבין לאדם אחד לא כדאי לבשל

כשהיה ילד פעם בעת אמירת ההושענות בהושענא רבה, אביו שהיה רב העיר עמד ודרש בפנים בבכיות והוא השתובב עם שאר הילדים בחוץ, פנה אליו אחד ושאל אותו, אבא שלך עומד ובוכה שם ואתה עומד וצוחק כאן, הוא ענה בטח, אבא שלי בוכה בגלל שיש לו ילד כמוני, אבל אני שמח שיש לי אבא כמוהו.
חסיד שאל את רבי יואל מסאטמאר יש לו 2 הצעות היכן לפתוח את החנות, ברחוב רבי עקיבא או בסימטא אחרת יותר בזול. אמר לו הסאטמאר רב, גדולי עולם קדמונים חיברו תפילות ונשתכחו, והחיי אדם חיבר תפילה וכל עם ישראל אומר אותה. למה? כי היא נדפסה במחזור ליו"כ. כך שפחות משנה מה או כמה ויותר משנה איפה...  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.