רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 5 בספטמבר 2016

מה ששנים פחדנו לדבר אתה הצלחת לחשוף את האמת המרה והכואבת

מאת צפתי

לכבוד ר' חיים שאולזון

ערב טוב
למען האמת אני חייב להצדיע לך על היושר והכנות והאומץ שיש לך. תמיד שקראתי אותך לגבי כל מיני פרשיות חשבתי שאתה מגזים. כשהגיע הפרשה הכואבת על הגיוס ונכנסת לעובי הקורה, הבחנתי שיש לך הבנה יוצאת דופן ולעומק להבין מהלכים ותרחישים ואת משמעותם. אני חייב לציין שגם כאן בפרשה הזאת קלעת בול פגיעה במה שבאמת קורה וחשפת טפח ולדעתי כשתמשיך לחפור ולחפור מה שבאמת קורה שם ייצאו לא רק עכבישים מהחורים אלא חולדות ועכברושים.

אתה חייב להמשיך לטפל במלוא העוצמה בפרשה הזאת, ולדעתי הכח שיש לך, זה מכוחו של הרבי ששנים לחמת למכן כבודו נגד המתנגדים וידעת לכוון לדעת האמת גם במצבים לא קלים. השליטים בצפת הבעיה איתם שהם עושים מעשי זמרי ומבקשים שכר כפנחס. פשוט משפחה שלימה מצאה עסק ביזנס לכל דבר וכך הם נוהגים בביזנס הזה כעסק משפחתי לכל דבר. ולכן לא משנה מה דעתו של הרבי ומה לא העיקר מהיכן  עושים כסף ולכן מצאו המשפחה האלפרונית מהצפון את המשפחה האלפרונית מהדרום והם צוחקים כל הדרך אל הבנק.

חוש הריח המפותח שניחנת בו לקלוט מיד את העסק המסריח ולא הצליחו למרות שניסו לכסות את ערוותם עם כל מיני גימיקים, מראה שיש הרבה מה ללמוד ממך. לצערי אני חייב לציין שכל  מאמר שאתה כותב אני מאמין לו ומזדהה איתו יותר מכל מיני ראיונות מכורים שאין בינם לבין האמת ולבין התקשרות לרבי כלום.
הם צועקים משיח ומשתמשים באנשים תמימים בשביל מטרותיהם השפלות, אבל מה שאני רואה שאת משיח הם לא הביאו אלא גלות קשה ואיומה והתדרדרות שכמותה לא הייתה. אותה משפחה אלפרונית מהצפון שמציגים מצג שווא של תמימות מנהלים משחק כפול. יושבים כבר כעשור שנים כקצבים ומחליטים את מי לשלוח לצבא מה כידונראט. מזהים משפחות חלשות ומחסלים את ילדיהם והכל בהצטדקות כדי לקבל נתחי כסף שמנים ומשומנים. את הנזקים שהם גרמו וכמה אנשים שהם העבירו על דתם ודעתם תחת הדגל משיח והרסו את כל הטוהר והחמימות שהיית בצפת זה דבר שלא ניתן לכפרה ורואים מה כסף יכול לעשות לאדם שאני מאמין שהתחיל עם כוונות טובות והוביל ילדים לגיהנם ולבאר שחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.