רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 בספטמבר 2016

המשטרה לא תאפשר כניסת יהודים להר הבית בערב ראש השנה


מאת מקדשער

המשטרה הודיעה כי ביום ראשון הקרוב, ערב ראש השנה, הר הבית יהיה סגור לכניסת יהודים. במטה ארגוני המקדש מגנים את ההחלטה, וטוענים כי זו המשך הכניעה לטרור המוראביטון. בחג עצמו הר הבית יהיה פתוח לכניסת יהודים בשעות הרגילות.

בהודעה שהמשטרה תלתה הבוקר בשער הכניסה להר נכתב כי "כמדי שנה הר הבית יהיה סגור למבקרים בראש השנה ההג'רי". אולם במטה ארגוני המקדש מזכירים כי מדובר בנוהל חדש שהחל רק לפני 3 שנים, כאשר התנועה האיסלמית החלה להכתיב את סגירת הר הבית באמצעות טרור המוראביטון והכנסים הממומנים שהיא אירגנה בהר מדי יום חריג בלוח השנה האיסלמית כדי לאלץ את המשטרה למנוע כניסת יהודים להר.

במטה ארגוני המקדש תוקפים את ההחלטה לסגור את ההר ליהודים. "לא מדובר בחג מוסלמי והמוסלמים מתנהלים בו כבכל יום רגיל. רובם אף כלל לא מודעים לתאריך" אומרים במטה, שם קיוו שאחרי הוצאת התנועה האיסלמית אל מחוץ לחוק, וסילוק המוראביטון מההר יבוטלו כל ההרעות בתנאי היהודים שנגרמו בגללם בהר הבית. "המוראביטון הלכו, קלקלותיו נותרו" אומרים במטה.

גם לו היה זה חג איסלמי אמיתי, לא ייתכן שמדינת ישראל תדחה את זכויותיה של דת ישראל מפני דת אחרת שבהר הבית נחשבת משום מה 'שווה יותר'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.