רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 15 בספטמבר 2016

מבזקים

בלעדי! הרב מצגר ב"מהדורת הבוקר" ב'קול חי' מגיב לראשונה לפרשה נגדו: "ליהודי שמאמין זה הרבה יותר קל. אני אומר תהילים ומתחנן בפני הקב"ה. מבקש גם מהציבור להתפלל בשבילי".
גרודקה ב'בחדרי': בזמן ששר החינוך נפתלי בנט יסייר הבוקר בב"ב, ראש העיר זייברט ובכירי העירייה ישתתפו בסיור בפארק המיחזור בחירייה, זאת בעקבות המתיחות בין הצדדים מאז פרשת 'אולפנת המריבה'.
גל"צ: תיעוד של נהג אגד מקלל באופן בוטה חייל חרדי המשרת בגלי צה"ל, שעלה לאוטובוס מהדלת האחורית ללא הצגת תעודה. דובר אגד: "לא נסבול התנהגות כזו". עוד הגיב דובר 'אגד' על הנהג שצעק "דוס מסריח" לחייל חרדי ללא מדים: "החייל נתפס ע"י הנהג כאזרח שעולה מבלי לתקף את כרטיסו אבל זה לא מצדיק את הקללות האלה. לא נסבול התנהגות חריגה שכזו"
יוסי אליטוב בטורו ב'משפחה': בשנתיים האחרונות ניסו להשכין שלום בין הגראי"ל לאדמו"ר מגור שני שליחים: גאב"ד מאקווא והאדמו"ר ממודז'יץ. הם העבירו מסרים וקידמו את התהליך. גם בבית האדמו"ר מגור וגם בסביבת הגראי"ל שטיינמן - שום תהליך לא היה יוצא לפועל בלי דוד שפירא הנכד והאיש שעל הבית שמנצח מצד האחד, והשר ליצמן, האיש החזק והדומיננטי בבית הרבי, מפקד עליו מהצד השני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.