רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 בספטמבר 2016

פינת החסד היומי

מאת יוסל

ועמך כולם בהפגנות. מטר של הפגנות בעד ונגד נוחת עלינו. בעיצומם של ימי הרחמים והסליחות. והפעם הקרבן הרב הבלין מקרית גת. מבלי להיכנס לויכוח אם הרב הבלין צודק או טועה. עושה את רצון הרבי מחב"ד. או עושה נגד רצונו. אני נוטה לחשוב. את האופציה השניה. קדשו כמה סקירקים מלחמת קודש נגדו. סקריק יקר. אני רוצה לפנות אליך מלב ללב. אתה הרי בודאי רוצה להיות יהודי ירא שמים. אז תסביר לי כמה דברים. 1⃣ מאיפה ההיתר לשרוף פח/ פחים ? זה לא גזל ?2⃣. האם שמעת פעם במקוה מאה שערים. על איסור גזל זמן ? 3⃣ האם אתה יודע שבמאה שערים גרים זקנים וחולי אסטמה. רעד לך פעם היד לפני שהלבשת גרטל והדלקת את הפח האומלל ? הרי זקני ירושלים סובלים מהפח הבוער. 4⃣ שמעת אולי בעבר הרחוק שלך על המושג חילול השם ? 5⃣ יש אולי אופציה שבזמן שריפת הפח. הנפש שלך מתרגלת להיות מושחת. ואז שאשתך חלילה תעצבן אותך. אולי תשרוף גם פעם אצלך בבית את הפח. סקריק יקר שתגמור להפנים מה שכתבתי. אני ימשיך להתכתב איתך על הרב הבלין . מחכה לך בכיכר השבת בשעה 2 בלילה . תאגור בנתים תשובות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.