רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 7 בספטמבר 2016

ווארטים


״קנה לך חבר - מערכות יחסים הם כמו ציפורים... אם תחזיק אותם חזק, הם ימותו... אם תחזיק אותם בקלילות ובריפיון, הם יעופו... אבל אם תחזיק אותם מתוך... אהבה, השגחה, ואיכפתיות,  הם ישארו איתך לנצח...״

רגעי אושר בחיים אצל ספרדי בסדר עולה
1.בר מצווה
2.חתונה
3. לידת בן זכר
4.זכייה בלוטו
5.אמירת סולו בסליחות בקטע מרום ממרומים

סליחות לווצאפ .
על חטא שחטאנו לפניך בהעתק הדבק .
על חטא שחטאנו לפניך בגניבת קרדיט .
על חטא שחטאנו לפניך בחסימת אנשי קשר .
על חטא שחטאנו לפניך באכילת חינם בקבוצות .
על חטא שחטאנו לפניך בהצצה לנראה לאחרונה של חבירינו ובשאלה למה לעזעזל מחובר ב4 בבוקר ?!
על חטא שחטאנו לפניך ב''ראשוני'' אחרי שזה כבר הופיע ברוב הקבוצות .
על חטא שחטאנו לפניך בסורי הקבוצה מלאה בזמן שהיו בה רק 12 .
על חטא שחטאנו לפניך ביודעין ובלא יודעין ובעיקר ביודעין

אני יושב במסעדה בדייט עם טוניסאית -
מלצר: נהנים מהאוכל?
אני: כן תודה רבה"
מלצר: הסטייק עשוי טוב?
אני: "מצויין"
מלצר: ואיך הבטטה?..
"אני חושב שגם לה טעים" ח

אחד נפגש עם בטטה..התחילה להגיד לו מוסר הלכה אגדה זוהר...התקשר לשדכן אמר לו:לא  מספיק הבאת לי את הר סיני הבאת לי גם את התורה עליו?

 ראיון עבודה*
- שלום, ראיתי שאתם מחפשים מלצרים.
- מה שמך?
- משיח.
- מתנצל, אין משיחים בשעת הסעודה

אתה מעשן?
גבר : כן
אישה : כמה קופסאות ביום?
גבר : 3
אישה : כמה זמן אתה מעשן?
גבר : 15 שנה
אישה : וכמה עולה קופסא?
גבר : 25
אישה : אתה מבזבז ביום 75 שקל על סיגריות, בשנה זה 27 אלף ב15 שנה בזבזת 415,000 שקל, יכלת לקנות בזה פרארי!
הגבר : ואת מעשנת?
אישה : לא.
גבר : אז איפה הפרארי שלך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.