רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 26 בספטמבר 2016

אנא הצילו אותנו את חסידי חב"ד בצפת!

מאת צפתי

אחרי שאני נתקלתי בבלוג של הרב חיים שאולזון. הרגשתי שנפקחו לי העינים. אני כחסיד חב"ד משיחיסט. תמיד לא הבנתי מה קורה כאן עם כל ההתנהגות של משפחת וילשנסקי ואיך שהם מנהלים הישיבה ושולטים על הבחורים.

לא הבנתי. הייתי ממש טיפש. איך הייתי עיור.

אני בטוח שהרבה הורים והרבה חסידים פשוט לא מבינים איך פשוט מרמים אותם וגורמים להם נזקים גדולים.

אני רוצה לעלות כאן שתי סיפורים חמורים שתמיד לא ייחסתי להם חשיבות ועכשיו אני מבין שיש כאן דברים חמורים שקורים ויש אנשים שהתפקיד שלהם להעלים את זה כמו בכתות סגורות שיש אנשים אחראים להעלים דברים חמורים.

א. היה אברך זהב מיוחד בקרית חב"ד צפת הרי הוא ארז הורביץ. הוא כולם מכירים אותו. אין מי שתגיד השם ארז הורביץ לא יכיר. היה לו בחצר עצי זית וכל המשפחה שלו היו מפיצים זאת שיהיה בכל בית. הוא עבד בישיבה בצפת הרבה שנים.

פתאום נעלם מצפת. פתאום ילדים שלו עזבו את דרך היהדות. פתאום נכנס בו רוח שטות ואושפז. ואשתו רותי שהיתה פשוט צדקת היא נפטרה.

תמיד הייתי תמים חשבתי שזה ממש מה שקרה לאיוב. פשוט מהשמים הפילו אותו.

ואז רק בעקבות שקראתי כאן בבלוג בעולמם של החרדים. אני כולי הזדעזעתי. דיברתי עם חבר ואמר לי: מה אתה לא יודע שהרב וילשנסקי הכניס אותו לבית משוגעים ועשה עליו חרם כי רצה לגלות למס הכנסה את השקרים של הישיבה? אתה לא יודע שהרב וילשנסקי וזאב פרידמן התעללו בו ועשו עליו חרם ושלחו לו בריונים ועד שהפלילו אותו ושלחו לו טלפונים הביתה בגלל שהוא יודע הכי הרבה דברים על הישיבה ויודע על התאבדויות של בחורים בישיבה ורצה לחשוף אז הם גרמו לו לחץ וטרור עד שהשתגע. והוא היום מסתובב מסכן בקרית מלאכי ועזב את צפת וכל המשפחה נהרסה.

אז אני פשוט הצטמררתי. מדובר כאן בפושע שעושה מעשים חמורים כמו ראש של מאפיה ששולח עבריינים לרצוח אנשים.

ארז הורביץ אם יפרסם כל מה שיש לו על הרב וילשנסקי הוא יכול להכניס אותו לכלא להרבה שנים, אך ארז הורביץ הוא צדיק והוא אמר שרוצה לסיים את חייו בשקט כי הם מאפיה גדולה ומסוכנת והם מאיימים על ילדיו.

ב. הרב אריה לייב קפלן הוא זה שבנה את הישיבה והוא מימן אותה במשך כל השנים. הוא שם את הרב וילשנסקי לראש הישיבה, אך מרגע זה בכל מיני אופנים תמיד בשיכון הרב וילשנסקי היה הולך ומדבר נגד הרב קפלן, הרב קפלן היה אדם שהיה עוזר כלכלית לכל השיכון. מה פירוש עוזר? הוא החזיק את כל השיכון את כל אנ"ש. והרב וילשנסקי היה שולח אנשים בחכמה שיצבטו אותו. שידביקו לו על הרכב מדביקות משיח לעצבן אותו. תמיד היה מדבר שהוא נגד הרבי וצריך לזרוק אותו. אך בפנים של הרב קפלן היה מחייך ומכבד אותו ואם מישהו היה צוחק על הרב קפלן ליד הרב וילשנסקי מיד הרב וילשנסקי היה מתחיל לצעוק איך אתה פוגע ברב לייבל, אך אחר כך היה מחייך אל זה שפגע ואף מדרבן בחורים לעשות זאת.

זה שני סיפורים שאני חושב שכל אחד צריך לקרוא כדי להבין שהרב וילשנסקי מעמיד פנים של צבוע. הוא כאילו מחייך אך הוא אדם מסוכן והוא הפך את הישיבה לעסק משפחתי כל הישיבה זה רק המשפחה שלו. אפילו את הרב עופר הוא שם בצד בצד כדי שהוא יהיה בישעור א' ישיבה גדולה ולא נותן לו לעשות התוועדויות עם הבחורים כמו פעם רק שם אותו בצד.

אני בטוח היום, אחרי שנחשפתי לבלוג הזה שממש מסוכן שם. צריך לערב את בלשי משטרת ישראל כדי לדעת מה קורה שם בקרית חב"ד צפת עם הרב וילשנסקי. כדי שבחורים והמתגוררים לא יינזקו מהישיבה הזאת ובעיקר גם תושבי קרית חב"ד צפת לא יינזקו מהרב וילשנסקי.

אמרו לי כבר הרבה שזה שיש הרב מקולקלים מתלמוד תורה אור מנחם זה ילדים שהרב וילשנסקי בכוונה מכניס את החלשים עם ברסלבים וכל מיני אנשים מוזרים אך את הילדים של המקורבים שלו עושה להם כיתה נפרדת.

הרב שאולזון שליט"א. אתה חייב להציל אותנו. אנו במשטר אפל הרב וילשנסקי מנסה לחייך ולהוציא מאיתנו את הכסף שלנו. הוא הורס את הקריה וגונב את הבחורים של חב"ד.

צריך לפרסם זאת. מה שהוא מכניס בחורים לצבא, זה פשע, הרי את המשפחה שלו לא יכניס הרי יקח רק המשפחה שלו ולא יכניס ויכניס אפילו בחורים טובים כי הוא אדם מאד מעמיד פנים. קשה לתפוס אותו. הוא מאד מסוכן וערמומי. הכל ינסה לעשות להשאיר עצמו בידים נקיות.

אנא הצילו אותנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.