רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 29 בספטמבר 2016

ווארטים


״כישרון, הוא לפגוע במטרה שאף אחד אחר לא מצליח לפגוע בה, אבל גאונות זה לפגוע במטרה שאף אחד לא מצליח לראות.״

תעשה לי טובה!! אל תדבר איתי יותר אל תתכתב איתי יותר אל תשלח לי הודעה ואל תשאיר תגובה! פשוט תתרחק ממני, אפילו תמחק אותי מאנשי הקשר כי אני ממילא מסנן אותך! מצטער.. פשוט הרופא שיניים אמר לי להתרחק מדברים מתוקים!!!  שנה טובה ומתוקה!

אברך א' : ראיתי את אשתך חוזרת עם שקית ממאפייה, נדמה לי שזה היה בהכשר 'לנדא' תגיד לה שאצלנו בבנין לא אוכלים 'לנדא'.
אברך ב' : אהה זה שזה לנדא זה רק נדמה לך אבל שזאת אשתי אתה בטוח אהה?

מתוך הרצאה של צבי יחזקאלי (כתב ערוץ 10) בפני סטודנטים ערבים באוניברסיטת ביר-זית:
לפני שאני מתחיל את ההרצאה, אני רוצה לספר לכם סיפור.
משה רבינו הגיע לארץ ישראל. אלוהים אומר לו לעלות על הר נבו ולצפות בארץ המובטחת.
עלה משה על ההר וצפה בארץ. לאחר מכן ירד לנהר הירדן וטבל בו. כשיצא מהמים הופתע לראות שנעלמו בגדיו.
מי לקח למשה את הבגדים? הפלסטינאים".
הקהל ממתרגז וצועקים לצבי "אבל אז לא היו פלסטינאים"
מכאן אני מתחיל את ההרצאה שלי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.