רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 25 בספטמבר 2016

גאווה יהודית: כך מתכוננים לקמפיין לראשות הממשלה





מאת חב"דניק

יש ידיעות ותמונות שגורמות התרוממות הרוח כאשר רואים אותם, הם מעבר לפוליטיקה/עסקנות/זבל, הם נוגעים בדברים המהותיים.
אלו התמונות והטקסט שראינו בסופ"ש האחרון וזה מחמם את הלב.
כזו ידיעה היא אחת מהסיבות שמלבד קנאים בשוליים, לחב"ד יש כזו אהדה רבה בקרב כל הציבורים, כשמתעסקים במהות ופועלים דברים טובים אז אוהבים אותך:

בקומה ה-40 של מגדלי עזריאלי בתל אביב, נצפה השבוע שר החינוך והפנים לשעבר ומי שמוזכר בבליל הפרשנויות כראש הממשלה הבא, מר גדעון סער, מתפלפל בלשכתו בשיעור חסידות שעסק בסוגיית "מחשבה על שליטה ושלטון".

השיעור שנקבע לרגל יום הבהיר ח"י אלול, הינו חלק מרצף שיעורים שעורכת אגודת חסידי חב"ד בחודשים האחרונים. הרב אריאל למברג מזכ"ל אגודת חסידי חב"ד סיפר ל-COL כי "מפעים לראות את התופעה שחוזרת על עצמה שוב ושוב: מאז ג' תמוז השנה אנחנו עורכים שיעורי חסידות בתורת הרבי למנכ"לים של משרדי ממשלה ולאישים בעלי השפעה. במסגרת המבצע אנחנו מקפידים לערוך את השיעורים בלשכת השר או המנכ"ל, בכדי שהעובדים יראו ויעריכו.

השיעורים הללו הינם פרי החלטה של אגודת חסידי חב"ד בארצנו הקדושה בראשות הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב לקראת ג' תמוז השנה, לייסד שיעורים בתורת הרבי בלשכות שרי הממשלה, במשרדי הממשלה השונים ובקרב בעלי השפעה ומקבלי ההחלטות, מתוך ידיעה שככל ומקבלי החלטות ובעלי השפעה יחשפו וילמדו את תורת הרבי באופן קבוע, כך יוכלו ללמוד וליישם את הוראות הרבי בנושאים הקריטיים של שלושת השלמויות שלימות העם שלימות התורה ושלימות הארץ.

השיעור נמסר על ידי כרטיסיות לימוד מרתקות של מיזם תורת חיים של צעירי חב"ד כלי משובח דרכו מועברים המסרים באופן הרלוונטי לחיי היום יום, ומגרה מחשבה. ממשרדי אגו"ח מביעים תודה לרב ישראל אשכנזי על העבודה הרבה בבחירת החומרים לשיעורים החשובים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.