רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 22 בספטמבר 2016

ווארטים


״לעולם, אל תתנו לאוזניכם להיות עדים על מה שעיניכם לא ראו... ואל תתנו לפיכם לדבר על מה שליבכם לעולם לא הרגיש...״

למה לסבך את החיים?!
מתגעגע למישהו ? תתקשר,
רוצה להפגש ? תזמין,
רוצה להיות מובן ? תסביר,
יש לך שאלות ? תשאל,
אוהב משהו ? תבקש,
"חיים פעם אחת,עשה זאת פשוט

כורדי אומר לחבר שלו --ראיתי שלט "צבע ביתך ב-1700 שקל" אז צבעתי. .ממי אני אמור לקבל את הכסף עכשיו???


לא פעם רציתם שילדכם לא יבין את הדברים הנאמרים ביניכם ועברתם לכל שפת תקשורת המוכרת לכם,
ידיים, העוויות, שפת הב', עד גיל מסוים באנגלית, בקיצור..... הכול!!
 האם צלחה דרככם?
לפניכם סיפור קצר איך חושב ועושה עו"ד..
דברו משפטית שהילדים לא יבינו .... J
והסיפור שהיה, כך היה:
עוה"ד מספר: "פעם הבת הקטנה ביקשה מאשתי שתקנה לה כלב. כשחזרתי הביתה רצתה רחל לדבר איתי בלי שהילדה תבין, אז היא אמרה: "מרשתי פנתה אלי בדרישה להיטיב עם איכות חייה ברכישת ארבע על ארבע'. עניתי לה שלמרשתה אין זכות עמידה בהתחשב בסטטוס הגילי שלה, ושהחלטה מעין זו צריכה להתקבל רק על ידי שני האפוטרופוסים הטבעיים ביחד".
חשבנו שהילדה משתעממת מהשפה המשפטית היבשה, אבל אחרי כמה דקות היא אמרה: "מרשתכם מוכנה להתפשר על חתול".

בנקאי עובר לגור בכפר וקונה מהשכן
שלו חמור במאה שקל. המוכר מבטיח
למסור את החמור למחרת היום.
אלא שלמחרת היום מודיע השכן:
"מצטער, יש חדשות רעות: החמור מת".
הבנקאי עונה: "טוב, אז רק תחזיר לי
את הכסף שנתתי לך עבורו".
"מצטער", עונה השכן, "אין לי אפשרות
כיון שכבר בזבזתי אותו".
הבנקאי לא מוותר ועונה: "טוב, אז
תביא לי את גויית החמור".
"מה תעשה בגויית חמור?" שואל השכן.
"אוציא אותה להגרלה" הבנקאי משיב.
"אינך יכול להוציא להגרלה חמור מת".
"בוודאי שאני יכול, חכה ותראה. אני
לא אספר שהחמור מת".
כעבור חודש ימים פוגש השכן את הבנקאי
ושואל אותו: "מה היה עם החמור המת?"
"הוצאתי אותו להגרלה", עונה הבנקאי ,
"מכרתי 500 כרטיסים תמורת שני שקל
כל אחד, והרווחתי 998 שקלים".
"מישהו התלונן?", שואל השכן.
"רק זה שזכה בהגרלה", עונה הבנקאי ,
"אז החזרתי לו את מחיר הכרטיס שלו".
היום עובד הבנקאי במשרד האוצר
ומוכר לנו אגרות חוב ממשלתיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.