רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 6 בספטמבר 2016

כשרות אמיתית ברבנות עכו

כשרות אמיתית ברבנות עכו בנשיאות המרא דאתרא הרב הגאון הרב יוסף ישר שליט"א,ראש המועצה הדתית והרב מיכאל דרעי שליט"א והרב חביב סבח מפקח הכשרות
בכמה רבנויות שונות בארץ המשגיחים מתלוננים על התנהגות בלתי הולמת של בעלי עסקים כנגד משגיחי כשרות ואי תשלום המשכורות בזמן וחוסר גיבוי מצד הרבנות .
אחת הסיבות לבעיה הזאת היא גם בגלל שבעלי העסקים רואים את נושא הכשרות כמו אותו אדם שקנה בית חדש ומשקיע ריהוט באלפי שקלים אבל כשאותו אדם מגיע לשלב שהוא צריך להוציא מהכיס שלו 100 שקלים למזוזה בשביל שתשמור לו על הבית הוא מתחיל לחפש כמה שיותר בזול.
לשם כך הבאנו לכם מקרה מיוחד מאזור הצפון ששם אין משחקי כשרות.
הרב יוסף ישר הרב הראשי של העיר עכו והמחוז ראש המועצה הדתית,והרב מיכאל דרעי שליט"א והרב חביב סבח מפקח הכשרות פועלים ימים ולילות במשך שנים רבות למגר את התופעות הללו,ולשם כך הם קידמו הרבה דברים שמאוד חשובים כמו המשכורות של המשגיחים שמתקבלים על ידי בעל העסק שמשלם לרבנות את התשלומים והרבנות מעבירה את המשכורת של המשגיח בכל חודש בזמן,הרבנות היא זאת שמטפלת בכל נושא התשלום השכר על מנת לתת שקט תעשייתי למשגיח שיוכל לפנות את זמנו למטרות ההשגחה בלבד.
השבוע התקבלו פניות למערכת חדשות בעולמם של חרדים כי בנוסף לכך הגיבוי מצד הרב יוסף ישר רב העיר והרבנים הממונים מטעם הרב לכלל המשגיחים הוא ברמה שווה וללא פשרות וללא כל תלונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.