רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 21 בספטמבר 2016

ווארטים


״אין זה משנה באיזה מעמד אדם נולד, אלא מה קורה איתו כשהוא גדל!״

מן העיתונות: 'פרס הרים את שתי ידיו'
רק חסר את המשך הסיפור
"זקף עשר אצבעותיו כלפי מעלה ואמר, גלוי וידוע לפניך שלא נהניתי מן העולם הזה אפילו באצבע קטנה שלי" (כתובות קד)
או שהוא בא לרמוז שעלה התעריף לילדי תימן ל 10000$
ובסוד קדושים מי יעמוד

תימני שומע דפיקות בדלת ושולח את הבן שלו לפתוח.
״אבא״, אומר הבן, ״זה רב אחד שבא לגייס תרומות למקווה״.
״בסדר״, משיב התימני, ״תן לו כוס מים״...

מורה: ילדים מי יודע היכן רבונו של עולם?
ילד: אני יודע, במקלחת
מורה: מהיכן אתה יודע זאת?
ילד: אמא שלי כל יום שישי לפני כניסת השבת עומדת ליד המקלחת וצועקת רבונו של עולם תצא כבר

מלמד: קינדערלעך, ווער ווייסט וואו דער באשעפער איז?
איין קינד שרייט אויס: 'אין שאוער'
מלמד: פון ווי נעמסטו דאס.
קינד: יעדע פרייטאג פאר'ן זמן, שטייט מיין מאמע ביי די שאוער, און שרייט, רבונו של עולם! קום שוין ארויס....

מוחמד הקטן מתחיל בית ספר יסודי בפריז.
"איך קוראים לך ?" שואלת אותו המורה.
"מוחמד", עונה לה הקטן.
"כאן בצרפת", אומרת המורה "לא קיים השם מוחמד. מהיום והלאה שמך הוא ז'אן-פייר."
מאוחר יותר, כשהוא מגיע הביתה, אמא שואלת אותו:
"מוחמד, יקירי, מה למדת היום בבית הספר ?"
"שלא קוראים לי יותר מוחמד. אנחנו בצרפת והשם שלי הוא ז'אן פייר !"
"מה אמרת ? אתה מתבייש בשם שלך ! אתה מתכחש להורים שלך !?"
ונתנה לו סטירה שגרמה לו לבכות.
הגיע אבא מהעבודה, ולאחר ששמע נכנס וקרע את הילד במכות.
יום למחרת, ז'אן-פייר-מוחמד הקטן מגיע לבית הספר, עם פנים נפוחות ממכות.
המורה שואלת אותו "מה קרה לך, יקירי ז'אן-פייר ?"
"שעתיים אחרי שהפכתי להיות צרפתי, תקפו אותי שני ערבים..."

וייסברג בחדרי
החלטת מועצת מגדלי התותים
1 בקבלות קהל אצל האדמורים אין לחסידים לתת פדיון בעולה על חי ₪
2 אין שום היתר לצאת לחול לנופש מפני בעיות צניעות וכולי
3אסור ליאיר לפיד להתנודד בבחירות הקרובות
4אסור ליסוע ברכבת אלא בסוס ועגלה
5חובה לתת דיווח כל חודש על ההכנסות מי שלא יעמוד בקריטריון ילדיו יועפו מהמוסדות
6אסור לקנח אלא עם טישו כשר בלבד
מושחתים נמאסתם
המשך יבוא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.