רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 13 בספטמבר 2016

ווארטים


״מתישהו, גם העתיד יהפוך להיות עבר, אז במקום לשקוע במחשבות עליו, נצלו את ההווה בליצור חוויות שישארו לאורך זמן, שמרו על האהובים שלכם קרוב, ותמצאו מישהו שיגרום לכם לחייך גם כשאתם לבד...״

אין ברכה בחילול שבת:
6/6 מקובלים בתגובה: הכל 6 , עמוס 6 התפוצץ , 6 הרוגים בקריסת החניון, וכעת 6 מליון שקל קנס לרכבת, הכל זה רמז לעבוד רק "6 ימים"....

בשר שעטוף בכרוב, ההונגירם קראו לו קאפוסטו.... אם אתה פולני אתה קורה לזה הוליפצעס....
בשר שעטוף בבצק, כולם הסכימו שהוא קרפלעך....
אם הוא עטוף בקאפט'ן קוריאם לו רבי

הסטירקובער זצ"ל נח בחולשה והגרי"ש אונגר זצ"ל עלה לבקרו, שאל אותו הסטריקובער, איך הגיע והוא אמר שאבא שלי הביא אותו 'יש לו רכב מהעבודה'....
אמר לו הסטריקובער "רב אונגר, אני הרבי הכי גדול..... היום בודקים רבי לפי האוטו שלו, לי יש את האוטו הכי גדול, אני נוסע באוטובוס"

הרבי מארוזה הגיע פעם לרופא. שאל אותו הרופא מה שמך❔אמר לו אני הארוזה רבי. אמר לו הרופא לא שאלתי על שם המחלה. שאלתי מה שמך

איזה רעבעלע פעם אמר לי
יודע אתה מדוע הוקמו העולם החרדי, הציבור החרדי, כל העולם כולו, רעבישע נייעס וכו' כל שאר מגזיני גני החיות למיניהם?
אין זאת אלא משום שהשנאה העזה והמשטמה הרצחנית אשר קיימת בציבור כלפינו האדמו"רים..
די עוילם מיינט מיר זענען רוצחים שפלים גנבים גזלנים וואס א גאנצע טאג מאכן נאר עבירות און טוהן נישט קיין שום מצווה...
על כן הוקמו המגזינים הנ"ל וכך מראים לציבור
די רעביס לייגען תפילין, שאקלען לולב, בלאזן שופר, צינדען חנוכה ליכט און עסן פירות חמישה עשר בשבט...
זיי זענען נישט אזעלעכע שקצים...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.