רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 25 בספטמבר 2016

קרית- אתא, תחנה אחרי נתניה הולילנד זה כאן

מאת איש קרית אתא

יעקב פרץ בוגר בית הספר "תום" בקרית – אתא, לא זכה לסיים שתים עשרה שנות לימוד

מדובר באדם חסר השכלה, תלמיד נחשל שקפץ לגובה. מכונאי זוטר בחיל האויר, שימי נפקדותו רבים מימי שרותו, מימיו לא שכב במארבים, ולא שמע שריקות פגזים
השירות הציבורי הראשון של מר פרץ היה, נהג בוס של אדונו לשעבר מר דוד ראם אשר ריחם על נער מובטל, ודאג לו לעבודה כנהגו ב"המשקם".
הגיע ללשכת ראש העיר בעל חשבון מוגבל, עם חלוף השנים הקבצן יעקב פרץ הפך לגביר של העיר.
לראיס ארמון בשכונת גבעת טל, השווי המוערך של הארמון הוא כ3 מיליון דולר, בארמון מקלט אטומי, שירותים מזהב, הבית נבנה ע"י מספר קבלנים כ"הוקרה" לראיס, על זכייתם במכרזים של עירית קרית-אתא.
הארמון כדוגמת הארמונות של העריץ צ'אוצ'סקו מרומניה, והדומים לו ממזרח אירופה ערב הסעודית ודובאי, הבניה התאפשרה ע"י רכישת קרקע מהמינהל בדרכים אפלות ומפותלות, האיך ראש העיר זוכה בשטח כה גדול, וכמובן הפלישה לשטח ציבורי וחריגות הבניה אשר ידידיו במשרד הפנים דאגו לטייח, בעשרים שנות כהונתו בראשות העיריה הפך ל"מוכתר" של הכפר, השחד והשלמונים מושלים בכיפה במסדרונות העיריה ובעיקר בועדה המקומית לתכנון ובניה.
הסוד גלוי וידוע בקרב כל הקבלנים והיזמים, עומק החריגה כעומק המעטפה, כך כפטריות לאחר הגשם צומחים להם גורדי השחקים, לאחר שבודקים מי עומד מאחורי המגדלים הללו התשובה היא הקרובים והמקורבים (בן שושן גרינברג ושו"ת)
מעשי השחיתות לא נעצרים בראש העיר, היעץ המשפטי של עירית קרית-אתא מר חיים מלכה בנה בית כנסת בשכונת גבעת רם ללא אישור משרד הפנים, המדובר בשטח ציבורי המיועד לבית כנסת, מר מלכה ניצל את מעמדו והקים בית כנסת עבור עמותת "אביר יעקב" שעומד בראשה.
מ"מ ראש העיר מר מימון מלכה בנה בית כנסת על מקלט עירוני בככר בני ברית בקרית –אתא.
במשך השנים נפתחה במשטרת ישראל מספר חקירות כנגד ראש העיר ביניהם פרשת הקרקעות, המשקם, למרבה הפלא על אף המלצת המשטרה בפרקליטות נסגרו התיקים.
כך פעלה השיטה, ההחלטה על סגירת התיקים התקבלה ע"י הגב' לילי בורישנסקי פרקליטת מחוז חיפה.
בעלה של הפרקליטה מר בורישנסקי עומד בראשות חברת "קידר" העוסקת ביזמות ובניה, במשך השנים זכתה החברה במספר פרויקטים של העיריה וגם בשנה האחרונה בפרויקט ברחוב פלמ"ח של העיריה מנוהלת ע"י חברת "קידר".
לאחר שהקשר בין ראש העיר פרץ למשפחת בורישנסקי נחשף הוציאה עצמה הפרקליטה המלומדת מעיסוק בעניני יעקב פרץ והעבירה את התיק לידי נאמניה בפרקליטות.
דו"ח משרד הפנים על עבירות על חוק תכנון ובניה של עירית קרית-אתא שנערך ע"י ד"ר מאלק עמרור מונח על שלחנו של הממונה על מחוז חיפה במשרד הפנים מר יוסף מישלב.
זה קרוב לשנה שהדו"ח הועבר ללשכתו של ראש העיר פרץ לתגובתו, אך עד היום ראש העיר אינו מתייחס לדו"ח, הדו"ח מונח כאבן שאין לו הופכים במשרד הפנים, והדבר מהוה עילה לממונה על המחוז לטייח את הפרשה ע"מ לשמור על ידידו הטוב מר פרץ.
לשחיתות בעיר קרית-אתא אין אח ורע, כל קבלן ויזם בעיר יודע כי בעיריה יש שתי מסלולים, המסלול הרגיל של הבירוקרטיה הסחבת מורטת עצבים - והמסלול נוסף, מסלול "העוטף" העברת המעטפות, לשמן את הגלגלים והמערכת עובדת.
רוח חדשה נושבת במשטרת ישראל ניקוי האורוות וביעור קיני הצרעות של השחיתות בשלטון המקומי.
אנו תושבי העיר קרית-אתא נקעה נפשנו מההתנהלות העבריינית של עירית קרית-אתא ודורשים מרשויות האכיפה לחסל את הפשע המאורגן בעירנו, די להון ושלטון.
בברכת תכלה שנה וקללותיה
תושבים שוחרי צדק ומשפט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.