רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 בספטמבר 2016

ההפגנות של הקנאים מול משה הבלין זה מצא מין את מינו

לכבוד
היחיד והמיוחד נושא בגאון את קול האמת ר' חיים שליט"א

ר' חיים עם כל מעלותיך וחשיבתך האסטרטגית המשובחת, הפעם אני מוכרח לחלוק עליך
אצטט אימרה ששמעתי בשעתו מפי עסקן ותיק בבני ברק שניכנס בשנים ההם לבעל החזון איש וביקש כללים בעסקנות ציבורית וענה לו החזו"א במתק לשונו: הכלל הראשון בעסקנות שאין כללים! נבהל העסקן ואמר אז איך יודעים? ענה לו החזו"א תמיד צריך להביט מה יביא תועלת ולפי זה להחליט איך לעבוד.

במה דברים אמורים?

הפגנת העדה והקנאים נגד משה הבלין. כמוני כמוך ר' חיים, העדה והקנאים אנו יודעים בדיוק מי הם ולמה הם מופעלים. הם צריכים גם את ליטרת הבשר  וגם את הפרופגנדה כדי לשרוד חברתית. במדינת ישראל. הם בחרו מסיבות שלהם לפני עשרות שנים להוביל מהלך קטנוני מין סוג של התעלמות שיקרית. מי כמו העדה החרדית חיה ונושמת את מס הכנסה ועובדת עם כל אילי ההון שעליהם המדינה מבוססת, כ'תנובה' 'אוסם' 'שטראוס' וכל הגופים הכלכליים הענקיים האלה שהם עטיני החלב של מדינת ישראל והעדה החרדית עובדת איתם בשיתוף פעולה מלא. כלומר יש כאן איזה מחזה תעתועים מצד אחד כלפי חוץ מתכחשים לקיומה של המדינה אבל המדינה היא מקור קיומם! את מי הם בדיוק מרמים חוץ מאת עצמם?

וכאן מגיעה אימרתו של החזו"א האמורה. לפעמים עסקן אמיתי צריך לדעת איך כן להשתמש בהם כדי להגיע למטרות וזה כאשר מדובר בניקוי אורוות וסרחון הזועק לשמים כמו פרשיית הגיוס בחב"ד והמוביל שלה משה הבלין.

מוניה שפירא היה אומר כך: כשרוצים לנקות ביוב לא בוררים את האינסטלטור. גם אם הוא מסריח בעצמו הוא יכול לנקות ביוב.

העדה החרדית עושה לנו כרגע עבודה מועילה לנקות את השחיתות של משה הבלין שעובד על אנשים תמימים והורס את מפעל חייו של הליובאוויטשר. כרגע המצב הוא שמשה הבלין מזרים כסף לעיתון משפחה ומקבל בשבת כתבה יחצנית גועלית הנוטפת שומן חזיר.

כרגע המצב שמשה הבלין ממשיך לעשות במחשכים את העבודה של דירדור חב"ד והבאת התנועה הזו למצב שהם יהפכו להיות כמו דתיים לייט. דבר שכפי שכבר הסברתי עומד לפגוע מיד אחר כך בציבור החרדי .

כאן עלינו לשמוח בשקט שהוא בטיפשותו התסבך עם העדה החרדית. עלינו להפנים כי משה הבלין בקונסטליציה הנוכחית הוא לא פחות מ'אוייב היהדות החרדית'! שלא לדבר על אוייב חב"ד.

הטעות של משה הבלין היתה כי הוא חשב שהעדה החרדית הם פסיביים ונאיביים וחלשי אופי כמו הציבור החבדי שאפשר להשפיל ולהשפיל ולהשפיל והם ישתקו ויתנו לוילשנסקי והבלין להפעיל את הצבא המסכן של הנוכלים מצפת שישלחו את בחורי החמד לתוך האש.

העדה החרדית עובדת אחרת. שם יש להם קודים של כבוד. של כספים שמגיעים מחו"ל על הפגנות. והבלין בטיפשותו נפל והסתבך איתם. הוא כנראה היה צריך להוכיח למדינה שהוא משלב ידיים עם המשטרה וכך נפל עמוק. בשביל הקנאים והעדה ההפגנות האלה הם מקור מימון וסיבה נוספת ליום נוסף, אך בשבילנו הם הצלת נפשות.

אז אם אתה שואל אותי איך אני כאגודאי וכחרדי עשרות שנים מביט על ההפגנות נגד הבלין אומר לך ברור: זו הצלת נפשות. טוב שאותו אינסטלטור שבין כך מסריח יכניס את ידו לביוב שלנו וינקה אותו. אחרת הרב שטיינמן היה צריך להתלכלך וזה לא כדאי.

ועוד נקודה בשולי הדברים: משה הבלין בסופו של יום מבין רק את שפת הכוח, הטיפוסים מהסוג שלו הם כמו עכברים שמרגישים בטוח רק במחילות. ברגע שאתה מוציא אותו לשמש הוא נשרף ומתאדה. עצם זה שעומדים מול ביתו וצועקים זה עצמו חושף אותו וגורם לו לחשוב אלף פעמים האם זה כדאי.

אני פונה לחסידי חבד כדאי לכם מאד מהר להתעורר ובמקום ללכת שבי אחרי יועצי הפרסום ששכר הבלין, תתחילו להפנים כי מולכם יש מישהו שמולו עומדת רק מטרה אחת שלטון שררה והרבה כסף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.