רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 16 בספטמבר 2016

ארץ מרובת מכוניה

מאת: מתחזק/פעם חילוני

שלום הרב חיים שאולזון שליט"א ולכל ציבור הקוראים, אחיי ורעיי בני היהדות הנאמנה, ברכת ה' עליכם תחיו לאורך ימים ושנים טובות!

שמעתי שיאיר לפידוס נאם הבוקר ב"מכון למדיניות נגד טרור".

מאוד הסתקרנתי לגבי ה"מכון" הזה. איזו מדיניות חדשה יכולה להיות נגד טרור שאנו סובלים ממנו מאה שנים? הלכתי לוויקיפדיה וזה מה שמצאתי:

-------------------------

המכון למדיניות נגד טרור ודיפלומטיה ואסטרטגיה, פועל לפיתוח מדיניות ציבורית חדשנית ביחס לבעיית הטרור העולמי, באמצעות מחקר יישומי של תופעת הטרור ודרכי ההתמודדות עמה. המכון שם לו למטרה לחקור את נושא ההתמודדות המוראלית–פסיכולוגית עם הטרור ולגבש המלצות, אשר מחד יצמצמו את האפקטיביות של אסטרטגית הטרור, ומאידך יסייעו בחיזוק כושר העמידה של הציבור אל מול תופעה זו. ייחודו של המכון בהשוואה למכונים אחרים בא לידי ביטוי, בין השאר, בשיטת המחקר שבה הוא נוקט – צוותי חשיבה מיוחדים של אנשים מדיסציפלינות מחקריות שונות מהעולם האקדמי והביטחוני. מאז הקמתו, התמקד המכון בפעילות בכמה מישורים: מחקר אקדמי–יישומי, כנסים וימי עיון, ייעוץ למקבלי החלטות, פעילות הסברתית–חינוכית, פורומים לדיון ול"סיעור מוחות" ובניית מאגרי מידע והפעלתם.

-------------------
תראו כמה מילים מפוצצות: "מחקר יישומי", "מוראלית-פסיכולוגית", "אפקטיביות של אסטרטגית הטרור", "דיסציפלינות מחקריות", "סיעור מוחות".

הכל חארטה, החילונים אוהבים לשחק ולכן הם ממציאים לעצמם משחקים/מכונים שבהם הם יוכלו להעביר את הזמן בשתיית קפה ובלבולי מוח. הם מבזבזים לנו את הכסף והזמן. אנחנו יודעים את האמת: עשו שונא ליעקב וכאשר יעקב למטה אז עשו למעלה. פשוט מאוד: אם בחוקותיי תלכו ונתתי שלום בארץ. אבל האמת לא מעניינת את החילונים, הם יעשו לנו את המוות על תקציב של כמה שקלים לישיבות אבל את הזמן ואת הכסף שלנו יבזבזו על "מכוני מחקר" מטופשים ומלאי גאווה ופלצנות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.