רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 13 בספטמבר 2016

חשבון הנפש של הקהילה הליטאית בחיפה

מאת חיפאי

להלן מונולוג כואב של אברך בקהילת נחלת הלווים  בנו"ש חיפה.

רבותי , אנחנו התבלבלנו  במשמעות של  "שלוחא דרבנן " . במקור זה אדם נקי כפיים וישר דרך שמוסר את נפשו למען הציבור ולמען היידישקייט שנבנה בעמל רב במשך עשרות שנים מתוך אמון  והערכה הדדית.בנוסף מדובר בשליח של גדולי ישראל המקדש בדרכו ובהליכותיו שם שמים ברבים.
חשוב להדגיש גם שהעיר חיפה זו עיר ענקית גדולה ומעורבת ומגוונת שהמכנה המשותף הוא כבוד הדדי .וזה המאפיין את הציבור החיפאי החרדי אנשים רודפי אמת ושלום ומעל הכל אנשים צנועים .
לאור הסערה התקשורתית האחרונה שמלבה אותה בעיר ובאינטרנט חבר מועצה מיכאל אלפר . אנשים בחיפה פשוט מתביישים בו ,ובמה שהוא עושה . זה מחזיר את השינאה והקיטוב בין חלקי הציבור בעיר ומי שהכי סובל זה אנחנו האברכים שבאנו ללמוד תורה בשקט ובשכונה חילונית מעורבת שאנחנו המיעוט בה.
דרך של ריב ומדון הכפשות השמצות ופילוגים בין ליטאים וחסידים בין חילונים לחרדים זה לא דרכנו ובטח לא דרכה של תורה
איזה רב נתן לו אישור הלכתי רק לריב עם כל העולם על חשבון הישגים לציבור שלנו .בתחומי החינוך וצרכי הקהילה החרדית בשכונה שלנו.
מזה עשור אין שום הישגים לקהילה שלנו. האם זה נקרא נציג ציבור.........
למה הקהילות החסידיות בעיר גדלות ומתפתחות בחיפה עם הקצאות תקציביות לבתי ספר וגנים ? למה להם יש מתנ"ס חרדי בלב שכונת הדר החרדיתעם תקציבים ופעילות שגדלה מידי שנה ?
אם היינו יודעים שהכל לשם שמיים והדרכת גדולי ישראל היינו מבליגים ושותקים . אבל את האמת אי אפשר להסתיר ולטייח.
1. מדוע המתיימר להיות שליח ציבור פעל באופן ישיר בבחירות נגד הוראת מרנן ורבנן להצביע ליהב?
2. מדוע אלפר לפי שמועות הגיש תביעה בבית דין הרבני נגד מנהלי המוסדות ומשרד עו"ד לתת את חלקו בתביעת חוק נהרי. שזה כידוע הכספים של  ילדי חיפה.
3.מדוע הפעילות היחידה שלו היא למען קמפיין "תתנו לי להיות סגן ראש עיר בשכר" ואם לא זה "שעת השמד" כדבר הרב גפני שנאלץ על כורחו לתת לו גיבוי.
4. מדוע תנועת דגל התורה מממנת כעת שכר חודשי לאלפר עבור פעילות אחת ויחידה להלחם בראש עיר.האם לא כדאי להעביר את הכסף לקהילה שלנו בנו"ש שבתקופה האחרונה חווה משבר בעקבות קשיים כלכליים של פטרוני הישיבה משפחת טופורוביץ היקרה.
5. מדוע אלפר מנהל מלחמה תקשורתית בכל אתרי האינטרנט ומעסיק אברכים צדיקים שיצלמו יתעדו ויכתבו על מריבותיו עם כל העולם. האם זה דעת תורה?
6. מדוע הוא לא פורש מהקואליציה אם זה "שעת השמד".
7. מדוע קהילת בעלז ונתיבות משה מנסים להשתחרר מחבוק הדוב שנתן להם?
8. מדוע כל חברי הסיעה מאגודת ישראל ומש"ס מתנערים ממנו?
.אלפר המשחק הסתיים......................................

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.