רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 11 בספטמבר 2016

הגר"ש רבינוביץ וסגן ראש העיר הוקירו את פעילות 'צוות 99'




מתנדבי 'צוות 99' של איחוד הצלה המאגד תחתיו את המתנדבים מהשכונות גאולה, מקור ברוך, מאה שערים, נוה צבי, גוש 80, בית ישראל, רוממה. שמואל הנביא. בר אילן. ושכונות נוספות התכנסו בצאת השבת לערב הוקרה וגיבוש במסעדת "פסקדוס" ברחוב אהליאב 5 ירושלים.
כיבדו והשתתפו: הרה"ג ר' שמואל רבינוביץ רב הכותל והמקומות הקדושים והרב צביקה כהן סגן ראש העיר ירושלים ששיבחו והוקירו את פעילות המתנדבים אצלם בשכונה וסיפרו בנאומם על מספר מקרים שהם נתקלו מקרוב וראו את פעילות הקודש וההגעה המהירה של המתנדבים.
כמו כן השתתפו: יו"ר איחוד הצלה הרב זאב קשש. מנכ"ל הארגון משה טייטלבוים. הסמנכ"ל לייזר היימן. ואמן החושים אלי אלתר.
במהלך האירוע חולקו תעודות הוקרה למתנדבים, כמו כן חולק ציוד רפואי נוסף למתנדבים למען המשך פעילות הצלת חיים בשכונות בפרט בתקופת החגים הבעל"ט.
יו"ר איחוד הצלה הרב זאב קשש ומיקי כהן ראש סניף איחוד הצלה בירושלים נשאו דברי הוקרה והערכה והודו לכלל המתנדבים על פעילותם להציל חיים והסיוע במידת הצורך לתושבי השכונות במהירות האפשרית.
מפקד 'צוות 99' של איחוד הצלה יוסף רפאלי נאם באירוע ואמר: "יש לציין שבכל השכונות האלו מתגוררים עשרות אלפי משפחות של תושבי ירושלים. המענה המהיר והמקצועי שהמתנדבים נותנים במרחק הליכה מביתם בסיוע מתנדבים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה זה משהו מיוחד במינו שמסייע להציל חיים ואנחנו רואים זאת במוחש שאנשים רבים ניצלו בס"ד בחודשים האחרונים רק בזכות ההגעה המהירה".
 צילום: דוברות איחוד הצלה 

לגלריה כנסו כאן:










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.