רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 9 בספטמבר 2016

סיכום קצר של 'משבר השופרות' ב-24 שעות האחרונות, כדי שיוכלו להיערך בשקט לקראת כינוס הבוגרים של קרית גת בראשון הקרוב

מאת חב"דניק

חבורת משועממים, בטלנים שצריכים לראות קב"ן בדחיפות, שמתוקצבים מויליאמסבורג, הגיעו עם מיניבוס מבית שמש, צעקו על הרב והרבנית הבלין, זרקו פשקויל ורבע על הרצפה, ותקעו בשופרות.
זו חבורת סיקריקים ידועה, שמפגינה מול כל התוועדות של הרב זלמן גופין בביתר או של הרב מענדל וועכטער בבית שמש, אין לה גיבוי מאף אחד, והראי' שכמה מהם יושבים במעצר לשבוע שלם ואין שום הפגנה לשחרר אותם לא של הפלג הירושלמי לא האשדודי ולא הבני ברקי.
חבורת משועממים, צייצני טוויטר ושדרני רדיו חב"דיים, ניפחו את האירוע המביש, שאין לו תמיכה של אף רב או ראש ישיבה או משפיע או חסיד או תמים חב"די! לממדים ארציים ולאומיים, רדפו אחרי פוליטיקאים מימין ומשמאל, שרי ממשלה וחברי כנסת לקבל גינויים, וכדי ביזיון וקצף, לראות איך מפלגות הגיוס ומשרדי הגיוס עשו על זה סיבוב, עד שהרב הבלין היה צריך להתנער מחיבוק הדב המשפיל.
ולעת ערב, פתאום 'הנחתה' מאגודת חסידי חב"ד.... גוף ריק מתוכן (שחוץ מניירות עמותה אין בה כלום כבר שנים רבות) וכידוע לכל אינו פעיל בשנה האחרונה, היות שהיו"ר עסוק כרגע בכמה דברים אחרים...
וזה לוז הענין:
כמה מדהים ש"תוקף והנהגת וענין הנהגת אנ"ש" המסורה בידי חברי בית הדין לא באה לידי ביטוי למשל ב:
שנת הלימודים החדשה, ומי לומד איפה ולמה ההוא וההיא לא התקבלו...
שכר הלימוד בהפקעת שערים, כשיש תקציבי ליבה וגיוס לכל דורש...
בעיות צניעות, משמעת, שלום בית, הלשנות לרשויות מס ואגפי בניה...
פגיעה בכבודם של רבני קהילות, ישובים, ראשי ישיבות ומשפיעים...
נשירה, פשע, בקרב הדור הצעיר...
ועוד ועוד, והרשימה ארוכה
חסיד חב"ד רגיל, מכל גיל, לא מרגיש את "תוקף הנהגת אנ"ש" בשום תחום הנוגע לו בחיי היום יום.
ורק כשרוצים מי שרוצים לשווק מישהו או משהו - רותמים מיידית את "בית הדין" ואת "אגודת חסידי חב"ד" היוצאים ומזהירים על "חובת הציות"... ופתאום דחוף כל כך "לחזק את זה ולחזק את זה" מנות חיזוק ותמיכה, עד בלי די.
וכך, במקום לעסוק במה שצריך לעסוק, על פי ההוראות וההדרכות של הרבי מה מטרתו של בית הדין ותפקיד הרבנים החברים בו,
נופלים שוב ושוב בפח יקוש, אם במערכות הבחירות האחרונות, אם בהתגייסות מאוחרת לחסימות מכשירים, ועכשיו בהיגררות אחרי גורמים שלוחמים בבית דין כבר 20 שנה ולוחמים באגו"ח כבר 20 שנה - אך קדושת 'הקבוצה' דוחה את כל התורה כולה...
עשרות אלפי בתי אב של חסידי חב"ד ליובאוויטש לא מסוגלים לקלוט, היאך אנשים ידועים שלא בחלו בשום דרך על מנת להרוס את בית הדין, להרוס את המוסדות הרשמיים שהרבי בנה בעמל רב ב-40 שנות נשיאות, להחדיר מחלוקת קנאה ושנאה בתוככי חב"ד, הפכו להיות השופרות של בית הדין, המגינים הגדולים על כבודם... וההסבר מובן לכל חמש למקרא, ואין לאן להוליך את החרפה.
פלא שאנ"ש חסידי חב"ד לא קונים את הלוקשים הללו???
את הודעות ה'חירום' ואת הכותרות השחורות באתרים? גם לא את המנשר של אגו"ח שלא חתום בידי אף אחד....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.