רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 5 בספטמבר 2016

12 ב'מרכז החדשות': סוער במודיעין עילית!


הרה"ג מאיר רוז מנהל ת"ת 'עמל התורה' בראיון כואב בעקבות ניסיון אנשי 'נצח' להשתלט על מבנה התלמוד תורה עבור בית ספר לבנות בצורה עבריינית וניצול ציני: "הם חצו את כל הקווים ומנסים באופן לא חוקי להשתלט על מבנה בבעלותי בעירוב חמור של בנים ובנות, הורי הבנות עצמם הזדעזעו בפניי מהצביעות ומהניסיון להשכין בנים ובנות באותו בניין".

צו מניעה נגד השתלטות גן הילדים של 'הפלג' על שטח חיידר סמוך. הפלג השיג קראוונים לצורך גן ילדים שנפתח בימים אלו בשכונת נווה יעקב בירושלים - ובחר להניח אותם על שטח שלטענת תלמוד תורה 'מנחת חינוך', שייך לו.

הגרש"י בורנשטיין ראש ישיבת קריית מלך בדברים נוקבים נגד נגעי הפלאפונים בישיבות: "יש התעוררות גדולה בישיבות להתנזר אף מפלאפונים כשרים, בישיבה שלנו הנהגנו שבחורים לא ישתמשו בפלאפונים אף כשרים למהדרין, התעללות והתרוממות תגיע רק אם לא נריח אפילו ריח כלשהו מבחוץ".
ח"כ גפני במתקפה חריפה נגד אנשי 'הפלג' בכינוס פנימי של 'דגל התורה': "מה תגידו בבית דין של מעלה כשישאלו אתכם חיללתם שבת? תמכתם בגיוס בני הישיבות? תמכתם ברפורמים?  לא קיבלתם שום הוראה לצד לא להצביע! תמר זנדברג ממרצ בכנסת בזכותם". ההקלטה המלאה.
בישיבת 'גרודנא' מעתירים בתפילה לרפואת ראש הישיבה הגאון הגדול רבי יצחק בן נחמה הקר. הגר"י נעדר מהישיבה לאחר ניתוח שעבר וייעדר בשבועות הקרובים.
מכשרים: 0723187369

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.