רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 25 באוגוסט 2016

מבזקים

גלסנר בטוויטר: לא משנה מי השליח ומה יספרו, ברור שבלעדי דרעי מהלך שלום ספרדי לא היה זז. הוא יודע לחשב רווח מול הפסד, וכנראה קיבל החלטה אסטרטגית לסיים את זה.
בבר מצווה לבנו של מיכי אלפר משתתפים: רבה של הקהילה בחיפה הגר"י במברגר, הגר"ד לאו, גפני, אשר, סורוצקין, זייברט, מנחם שפירא, ישראל פרידמן, ראוכברגר, גולומב, ברנר וארנד.
עקיבא וייס בטוויטר: ההצטרפות של הרב יצחק יוסף לניסיונות האחדות עם מנהיג 'יחד' הגר"מ מאזוז מלמדת על גדולתו, בשל העובדה שאת המהלך החל חבר המועצת הגר"ד יוסף.
ריבלין בטוויטר: אני קורא את זרם ההדלפות מהמפגש בין נתניהו לאנשי 'רשת' ומפסיק להרגיש שלא בנוח מההדלפות של המפגש עם העיתונאים החרדים. הם עקפו בסיבוב.
עוד משתתפים בבר מצווה לבנו של מיכי אלפר: הגר"י במברגר, הגרמ"צ ברלין, הגר"ד לאו, הגרש"ב סורוצקין, דוד שפירא, גפני, אשר, סורוצקין, מנחם שפירא, זייברט, זליג אורלנסקי, ישראל פרידמן, ראוכברגר, אבי שטרן וגולומב.
ישראל כהן חושף ב'כיכר' את מכתבו של הגר״י אקסלרוד מחשובי רבני חב״ד, בו מאשים את ראשי הישיבות של חב״ד כי קיבלו כסף תמורת ההסכם עם צה״ל שמבטל את מעמדם של התמימים כבני ישיבות. מזהיר: "אסור לחתום על המסמכים בלשכת הגיוס".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.