רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 26 באוגוסט 2016

הסירו את השטריימלאך מעל ראשיכם ותפסיקו עם הליצנות הזאת

לכבוד הרב חיים שאולזון שליט"א שלום

כמי שלוחם בכל התופעות הפסולות והמביכות שחדרו ליהדות החרדית אני מתפלא עליך שלא טיפלת עדיין בנגע הנורא והמזעזע של השטריימלאך החדשים.
כנראה אתה לא חובש שטריימל וזכית להנצל מתופעה הזויה וחמורה. אני מתכוון על שטריימלאך הקוצים והגבוהים כהררי הבשן שהפכו את הלבוש הזה ובפרט את לובשיהם לדבר מאוס מגעיל ומזעזע. לקחו לבוש קדוש. כמנהג ישראל סבא והפכו אותו ללבוש לפי מודה (מאדע - אופנה) עם שפיצים שבינו לבין השטריימל המקורי אין ולא כלום.
אני מתפלא שרבנים ומנהיגי הקהילות מרשים לתופעה מבישה זו להמשך. היה עדיף שכל אותם צעירי צאן יסירו את השטריימלים הללו מעל לראשיהם וילכו עם כובע נורמלי בשבת. זה יכבד את השבת ואת לובשיהם.
אני קורא מכאן לך הרב שאולזון הגיע העת להלחם בתופעה הזאת שמעידה כאלף עדים על הריקבון והריקנות של חובשי השטריימלאך הללו שאין להם כנראה משהו ערכי ומהותי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.