רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 25 באוגוסט 2016

מה מניע אותי?

מאת הרב חיים אמסלם

גיור ״זרע ישראל״ וצאצאי יהודים ובני אנוסים המעונינים לשוב ליהדות, והשבתם לצור מחצבתם, על פי ההלכה, זו היא משימה לאומית, ומצוה עצומה של השבת בנים אובדים הביתה.
זו היא תכלית הבטחת התורה של קיבוץ הגלויות, זהו מהשלבים החשובים ביותר של הגאולה.
הקשחת העמדות בענינים הללו כמוה כנעילת דלת בפני גרים!
הרי חז״ל חשו לנעילת דלת בפני לווים ותיקנו ״פרוזבול״ ובזה בעצם עקרו איסור מן התורה, אז קל וחומר שאנחנו מוזהרים למצוא כל דרך שלא לנעול דלת בפני גרים, וכמו שכתבו התוספות במסכת יבמות דף מ״ז ע״א.
זו הסיבה המרכזית שדוחפת אותי לחזור לזירה הפוליטית, ולהרים את הדגל הקדוש הזה, לנוכח שלוות הנפש והשתיקה, סביב נושא חשוב זה שהוא בנשמת אפה של האומה, ואני לא מדבר על נשואי התערובת ומניעת ההתבוללות, או איבוד מאות אלפים ואולי מליונים מעם ישראל, הזולגים לנו בין הידיים עקב מדיניות הלכתית, לא נכונה שבמקום לקרב רק מרחקת, גורמת חילול השם, אני מדבר על אימוץ גישה לא מתאימה לדורינו, ופוגעת בעם ישראל בעצמו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.