רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 ביולי 2016

על מי עובד גפני - האם מאבק בחרדים נמדד על פי מינוי סגן ראש עיר מטעם דגל התורה?

כבר כתבתי בעבר כי אין לי מניות לא אצל אלו ולא אצל אלו ומבחינתי מי שמכהן כסגן ראש עיר תבא עליו ברכה, אני יכול לחיות עם כולם בחיפה ואין לי כל סיבה להעדיף את זה על אחר, ואוסיף כי הייתי שמח אם היה שלום בין החרדים בחיפה, ובכל זאת יש משהו שמפריע לי נורא כשאני שומע נציגים מסויימים מתבטאים בדרך של כאילו חורבן הבית שמד מלחמה בתורה, ומדוע, מפני שסגן ראש העיר החרדי הוא ממפלגה חרדית זו ולא האחרת

משה גפני קורא למלחמה על יונה יהב ראש עירית חיפה וקבע כי הוא שונא חרדים ונלחם בהם, ומדוע אומר זאת גפני, מפני שיונה יהב מתעקש לא למנות את מיכי אלפר לסגן ראש העיר, ומדוע? מפני שזה נלחם בו במאבק על ראשות העיר, אלפר לקח סיכון קיוה כי מישהו אחר יבחר ועתה רוצה כי יהב יהיה חבר שלו למרות שבבחירות הוא נאבק בו

ההגיון הפוליטי אומר אחרת, אם כי אני מתעלם כרגע גם מזה. משה גפני יצא למלחמה ביונה יהב וזעק כי הוא אוייב החרדים, הוא אף מחפש לו כל מיני עבירות בעיר, ומדוע? מפני שאינו רוצה למנות את מיכי אלפר לסגן ראש העיר

אתם מבינים, מה עושה מלחמת שמד מלחמה בקב"ה כדברי מנחם שפירא, ועתה אוייב החרדים, מינוי סגן ראש העיר מטעם דגל התורה

תסלחו לי אם לא אקבל ברצינות את דבריכם, מדובר בפוליטיקה נטו, עשיתם מהלך שלא הצליח אז תאכלו אותה. פוליטיקאי חכם הוא כזה שיודע להפסיד, משום מה אינכם יודעים איך להפסיד, ואין סימן טוב מזה מדוע אינכם מתאימים לתפקידים כאלו

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.