רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 28 ביולי 2016

כתב אישום נגד החרדי נכד מנהיג הליטאים מירושלים על מעשים מזעזעים בבנותיו - נעצר עד תום ההליכים

דוברות המשטרה (ירושלים):
*הותר לפרסום- המשטרה עצרה אב החשוד בביצוע עבירות מין קשות בשתיים מבנותיו במשך שנים והיום הוגש כנגדו כתב אישום ע"י הפרקליטות ובקשה למעצר עד תום ההליכים*
היום הותר לפרסום- בסיומה של חקירה מורכבת ורגישה שבוצעה בליווי גורמי רווחה הותר היום לפרסום כי המשטרה עצרה בתאריך14.7.16  גבר כבן 50 , אב ל- 11 ילדים, החשוד כי לאורך שנים ביצע עבירות מין קשות בשתיים מבנותיו. מעצרו של החשוד הוארך מספר פעמים והיום צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום .
במשטרה הוחלט על הקמת צוות חקירה מיוחד (צח"מ) וזאת בעקבות דיווח שהתקבל אודות חשד לכך ששתי צעירות , כיום בנות 23 ו- 15.5,  נפגעו מינית ע"י אביהן מאז היו בנות 7 ו 11 פגיעה מתמשכת וארוכת שנים שמהלכה ביצע האב בבנותיו מעשי אינוס, מעשה סדום ומעשים מגונים.
מהחקירה עולה כי אבי המשפחה, פגע מינית בבתו הגדולה מאז הייתה בת 7 ועד שעזבה את בית המשפחה בגיל 17.
מאז שעזבה את בית המשפחה החל האב לפגוע מינית באחותה הקטנה שהייתה אז כבת 11, ועד לחשיפת הפרשה לפני כחודש. המקרה נחשף כשהבת הגדולה גילתה שהאב ממשיך בפגיעותיו גם כלפי אחותה הקטנה, וסיפרה זאת בפני קרובי המשפחה.
המשטרה כאמור פתחה בחקירה שלוותה ע"י גורמי הרווחה, בתאריך  14.7.16 עצרה את החשוד והוא הובא לחקירה במרחב ציון. מעצרו של החשוד הוארך ע"י בית המשפט.
במסגרת החקירה נבדק, בין היתר, חשד כי אחיות נוספות נפגעו ע"י החשוד אך בשלב זה לא נמצאו ראיות לגבי מקרים נוספים. מעצרו של האב החשוד הוארך עד לתאריך 28.7.16 , והיום כאמור הוגש כנגדו כתב אישום ע"י הפרקליטות ובקשה למעצר עד תום ההליכים.
מהמשטרה נמסר כי מדובר בחקירה רגישה ומורכבת שהובילה למעצר חשוד אשר ביצע במשך שנים ארוכות התעללות ופגיעה מינית קשה בבנותיו. הודות לשיתוף הפעולה עם בני המשפחה ואנשי הקהילה, נפתחה חקירה מקצועית ורגישה שבסיומה גובשה תשתית ראייתית שהובילה להגשת כתב אישום חמור.
תשומת ליבכם לאור חומרת המעשים והרצון לשמור על חסיונם של הקורבנות ומניעת זהותם בימ"ש נעתר לבקשת הפרקליטות והוציא צו איסור פרסום חלקי על אף כתב האישום. בנוגע לצו יש לפנות לפרקליטות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.