רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 ביוני 2016

ווארטים


״לכל אחד מאיתנו יש מכונת זמן, לפעמים היא לוקחת אותנו אחורה, וזה נקרא זכרונות, ולפעמים היא לוקחת אותנו קדימה, וזה נקרא חלומות.״

שמעתי עכשיו שיחה בין נשים על הבעלים שלהם , אחת מספרת לשנייה שבעלה התחיל לעבוד לפני שבוע באיקאה, והחברה שואלת אותה...נו?? איך?? אז היא משיבה לה..אל תשאלי, הוא כל יום חוזר מפורק הביתה.

חסידי גור עוזבים את בריטניה היות ובריטניה נפרדה *מהאיחוד*

פעם ראו כמה חסידים את האדמו"ר שלהם עם אייפון, אמרו לו  'ד' ירחם' היינו בטוחים שיש לך רוח הקודש ושם אתה רואה הכל....
ענה להם כן רק שרוח הקודש זה בשחור לבן....


כורדי אחד היה מדבר אל עצמו ללא הפסקה.הוא ניסה להיגמל מהתופעה,אך ללא הצלחה,
עד שהחליט ללכת לפרופסור מומחה וסיפר לו על הבעיה שמטרידה אותו.
"זו לא בעיה", משיב לו הפרופסור,"גם אני נוטה לדבר רבות עם עצמי".
"בטח", נאנח הכורדי, "הבעיה שאתה מדבר עם פרופסור.
אני מדבר עם כורדי"


כורדי ומרוקאי פורצים בנק. בבנק שתי כספות. כל אחד לוקח כספת והולך לדרכו. המרוקאי פותח את הכספת ורואה המון דולרים. הכורדי פותח את הכספת ורואה רק צקים חוזרים והוצאות לפועל. לאחר כמה שעות המרוקאי מתקשר לחברו הכורדי ואומר לו שבכספת המון כסף ושואל מה אצלך? הכורדי עונה אל תשאל רק צקים חוזרים והוצאות לפועל. המרוקאי שואל מה אתה מתכונן לעשות והכורדי עונה מה אני אעשה אני אשלם לאט לאט.....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.